piątek, 1 kwietnia 2011

Epilog

Jak ja dawno nie odwiedziłem tego miejsca...nie napisałem nowego posta. No cóż, sprawy potoczyły się jak się potoczyły, a ja jestem pewien, że niektóre osoby oczekują z mojej strony wyjaśnień.
Otóż jakiś czas temu stardoll kompletnie mi się znudził. To, że miałem niedużo czasu schodzi na drugi plan, bo zawsze bym znalazł chwilkę aby tam wpaść, ale kiedy nie miałem na to ochoty- przestałem to robić. Nie bywałem też więc na blogu. Wiem, że dziewczyny jeszcze przez jakiś okres sporadycznie coś dodawały, starały się nie uśmiercić bloga, to zdecydowanie i nieodwołalnie były to ostatnie uderzenia jego serca.
Muszę Was wszystkich przeprosić za to, iż jako założyciel i tak naprawdę wizytówka MM nie napisałem oficjalnego "The end" czy coś w tym stylu. Zrobiła to za mnie Klaudia, na pewno dużo lepiej niż ja bym to zrobił, za co jej bardzo dziękuję.
Epilogiem blogowej opowieści będzie fakt, że założyłem nowego bloga metamorfozowego. Nie, nie spodziewajcie się jednak drugiego MM. Opiera się on na innych zasadach, które dosyć dokładnie opisałem w poście Prolog. Jego adres to: WhereTheWildMetamorphosisAre.blogspot.com

To chyba byłoby na tyle. Z jednej strony jest mi smutno się żegnać z MM, bo jest to strona, gdzie spędziłem wiele, wiele dobrego czasu, a z drugiej cieszę się, iż ten rozdział mojego życia zostaje już zamknięty.

10 komentarzy:

Klaudia pisze...

Filip ♥

Filip pisze...

:*

Anonimowy pisze...

rozdział twojego życia to jakiś głupawy blog o stardoll?...

Panacotta pisze...

Mi też sie znudził,ale nie ważne;...
Długo nie odwiedzałam tego bloga bo tematyka stardolla mnie wgl. nie iteresuje tylko ja kogoś kto układał playlistę kocham!;*Marina and the diamonds to moja ulbiona piosenkarka jakby nie ten blog bym jej nie znała.
Pozdrawiam Ala,;)

Beata pisze...

ufff... to dla mnie mała ulga, że jeszcze będę mogła kiedyś przeczytać jakiś twój post :))

Beata pisze...

albo link mi nie działa, albo usunąłeś bloga...

Lo0la777 pisze...

mi też nie działa -.-

Anonimowy pisze...

FILIP JEST SZEŚDZIESIĘCIOLETNIM DEBILEM!!! (zgadnijcie dlaczego)

Ewanilla pisze...

e? :c

Anonimowy pisze...

Suuper blog ;)
Naprawdę jest świetny. ♥
Zapraszam do mnie.
I do dodania się do obserwatorów,bo za niedługo jeśli dobiję pewnej liczby obserwatorów odbędzie się konkurs. Będzie on ze wspaniałymi nagrodami ; *

http://asia-przybycien.blogspot.com/