niedziela, 27 marca 2011

Bez tytułu

Jak pewnie zauważyliście Maalinowe przeżywają "lekki" kryzys. Po ostatnim postoju kilka rzeczy uległo zmianie. Blog dostał nowy nagłówek, zwiększył się także nasz skład o dwie wspaniałe, kreatywne osoby. Niestety, taką samą liczbę stylistów musieliśmy pożegnać. Monika oraz Filip odeszli z bloga. Po tej stracie MaalinoweMetamorfozy nie były już takie same, gdyż to właśnie LadyGaga_144 vel Filip był ikoną tej strony. Dlatego myślę, że nie zdziwi Was nasza wiadomość.

Blog MaalinoweMetamorfozy zostaje zamknięty i jest to decyzja nie do odwołania

Teraz bardzo, bardzo i jeszcze bardziej chciałam podziękować wszystkim stylistom, którzy pracowali dla tego bloga oraz bez których nigdy nie uzyskalibyśmy tak wspaniałej reputacji.


-Monika
-Ola
-Matylda
-Sylwia
-Weronika

Oraz największe podziękowania dla założycieli bloga i niekwestionowanego mistrza stylizacji na witrynie Stardoll.com werbelek...
Filip oraz Karolina

Dziękuję także osobom, które wspierały bloga, komentowały nasze metamorfozy i były z nami nawet w trudnych momentach. Pozwolę sobie wymienić kilka nicków

- B.E.A.T.K.A
- Trinnyty
- lo0la777
- Bella.996
- Ewanilla
- BeleVile
- pedrosia
- Tola..xD
- Elcias
(kolejność nie ma znaczenia)

Dobra, nie będę więcej przedłużać. Zostaje mi już tylko napisać żegnam.

:D

26 komentarzy:

Allesandra92 pisze...

Wielka szkoda.

Ewelinaa ( Ecia111 ) ;3 pisze...

Szkodaa . -.- Czułam że tak będzie ,tak żadko były dodawane metamorfozy ;p .

Ecia111

Anonimowy pisze...

Jesteście wielkie! Nie przychodzą mi żadne inne słowa, które mogłyby opisać wasz talent oraz was.

Anonimowy pisze...

alleluja!

Pedrosia pisze...

Tak mi przykro :( Tak czekałam na swoją metamorfozę...

BeleVile pisze...

Albo ja jestem do tyłu, albo nie pisaliście o tym że Filip odszedł. Ostatnio nie komentowałam metamorfoz, ale zaglądałam tu codziennie, jednak nie na taką wiadomość liczyłam.


Trzymajcie sie wszyscy, tyle mi pozostaje napisać. Wierzę w to, że kiedyś powstanie równie świetny blog z metamorfozami jak ten. ;)

Buziak pisze...

aleluja! ;D

Magdalena pisze...

Robicie super metamorfozy, są one niesamowite. Bardzo żałuję, że nie doczekałam się na swoją.. Liczyłam na jakąś inspirację, ale cóż. Takie jest życie;] Mam nadzieję, że kiedyś reaktywujecie Malinowe i uda mi się jeszcze z tą metamorfozą. Pozdrawiam i dziękuję Wam, za wspaniałe przemiany, które były dla mnie prawdziwymi inspiracjami. Dziękuję.

MidoriJK pisze...

Szkoda. ;<

Lo0la777 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Lo0la777 pisze...

O boże. ;(( To był mój ulubiony bloog z metamorfozami. Wielka szkoda, chociaż już wcześniej zaczęłam coś podejrzewać, bo notki były dodawane dość rzadko. Ale dla mnie ten blog był jest i będzie najlepszym blogiem z metamorfozami ;c

Powodzenia wszystkim życzę ! ;C

Dagux pisze...

Pozostaną w naszych sercach na wieki. Dla Adasia zapuszczamy wąsy , a dla was ... stwórzmy czerwoną stylizację dla naszych doll !Tak w hołdzie !

✥ Lorraine Torres ✥ Panzers on a line form the Wehrmacht's spine... ✥ pisze...

popieram dagmarę

Unknown pisze...

Wielka szkoda.

Anonimowy pisze...

Em. Popieram przede wszystkim to,że bez Filipa blog stał się niczym.Obserwatorów wielu nie było,w makijażach również nic nadzwyczajnego..więc nie róbcie z siebie Bogów,nie obrażając jego.

Wojtek pisze...

Dziekuję , za wymienienie mojego nicku .
Obecnie sam odszedłem ze Stardoll .
Pozdrawiam i gratuluje wspanaiłęgo bloga , który bardzo , abrdzo lubiłem .
Tola..xD

weronika pisze...

Drogi anonimie:

Mało obserwatorów? Wyobraź sobie, że dla Nas każda osoba się liczyła i w tym momencie nieistotne jest czy było ich 1000, czy 100. Ważne, że w ogóle byli. Tak więc POZDRO&POĆWICZ!

/Wasza "wspaniała bogini" Weronisia!

Klaudia pisze...

Anonimie niczym to są Twoje słowa. Tchórzom dziękujemy :)

Elcias pisze...

Jak dla mnie, to był najlepszy blog z metamorfozami. Nadal jest. :> Szkoda, że już koniec.

Pozdrawiam, Ela.

Trish Hudson pisze...

oo, szkoda niedługo miała być moja metamorfoza;(
pati9120

W i K i pisze...

szkoda:((

Beata pisze...

nie wiem co powiedzieć... jest mi niezmiernie przykro z tego powodu, bo wasz blog to było coś! od was się nauczyłam komponować ubrania, robić makijaż i wszystko inne... wy dałyście mi inspirację! dziewczyny! jesteście i byłyście dla mnie wielkimi idolami i guru! nigdy nie zapomnę o was i waszym blogu, bo zrobiłyście dla nas naprawdę wiele. oczywiście szczególne podziękowania dla filipa, to ty byłeś dla mnie największym wzorem. tak na marginesie chciałam również przeprosić, za to, że jakiś czas(nawet bardzo długi przyznam) nie komentowałam postów. myślę, że w tym zaniedbaniu przez was bloga jest też nasza wina (komentatorów), gdyż zaczęło go odwiedzać coraz mniej osób i to nie dawało już wam takiej motywacji. wracając do tematu... z przykrością żegnam się z waszym blogiem, to była dla mnie niesamowita (że tak powiem) przygoda! dziękuje i pozdrawiam z całego serca- beata :)

Sindy pisze...

Szkoda, dzięki za pożegnanie.

Ewanilla pisze...

macie wielki talent do metamorfoz. no ale cóż, wszystko kiedyś musi się skończyć. Nie doczekałam się metamorfozy co prawda, ale rozumiem Was. No cóż...pa.

Ewanilla pisze...

po przeczytaniu komentarza B.E.A.T.K.I muszę coś jeszcze dodać: że to dzięki Wam założyłam blog z metamorfozami, zaczęłam umiejętniej komponować ciuchy, nie tylko spodnie + bluzka, jak niedawno jeszcze było.

Anonimowy pisze...

Jako jedynego bloga komentowałam, bo lubiłam :) Dzięki za wspomnienie, widać nie tylko ja odeszłam...