piątek, 11 marca 2011

Elena6573

Przełamuję okres 15-tu dni :p

Twarz przed:

Ilekroć Cię odwiedzam zawsze straszy mnie Twoja buźka. Makijaż mógłby być nie wiem jak zniewalający ale układ twarzy masz okropny. Nos i usta są zdecydowanie za wysoko. Mimo wszystko lubię każdy element jaki wybrałaś. Make-up jest banalny. Chyba jedynie policzki i fryzura ratują ogólny look c: Moja ocena: 5/10


Metamorfozę twarzową Twojej doll robiłam chyba z miesiąc temu :D dla przypomnienia wyglądałaś tak:
Twarz po:
Żałuję bardzo, że nie miałaś wtedy ciemnej karnacji. I szczerze mówiąc nie pamiętam co kierowało mną podczas malowania dollki więc nie bardzo wiem jak to opisać:D Teraz kojarzy mi się z uczestniczką w konkursie tańca - tyle :d

Strój przed:

Twoja doll kompletnie zatraciła wszelkie proporcje w tym stroju. Najbardziej chyba razi mnie brak szyi. Myślę, że przekombinowałaś, zmieniłabym górę bo ta sukienka i szalik jakoś średnio pasują. Buty także. Brak torebki nie przeszkadza jakoś bardzo. Ogólnie nawet mi się podoba. Moja ocena: 7/10















Strój po:

Oto powód, przez który tyle nic nie dodawałam - strój. Ja już ich po prostu nie umiem tworzyć... Cóż dla Ciebie przygotowałam luźny zestaw składający się z rozpikselowanych spodni, bluzki, szerokiego paska i fajnego płaszczyka. Na nogach dziwaczne buty a w roli dodatków czapka, okulary i bransoletka. Nie wiem jak inaczej to opisać.

10 komentarzy:

Pedrosia pisze...

Twarz po jest po prostu genialna, tak mi się podoba! Jest lepiej niż prze, w stroju tak samo. Nie jest zły

Anonimowy pisze...

Hmm , jest super .Spróbuje zrobić taki sam ale na stówę mi nie wyjdzie ;p . Robiąc look nie bardzo przykładałam uwagę do malowania oczu . Robiłam wszystko byle jak , nie ukrywam.Ale z tym mej,majkapem mnie zadziwiłaś ... Jest świetnie nie mam zarzutów ./Dzięki za ocenę . Myślałam , że będzie gorzej : > .
Ps . Jaka to jest fruzyra xD ?.

Elena6573.

Buziak pisze...

No wreszcie...Tak długo czekałam, żeby poczytać jakąś metamorfoze :3co do twarzy to po jest lepiej tak samo jak ze strojem ;p

Lo0la777 pisze...

Makijaż po jest na prawde przecudny! ;3 Nie wiem dlaczego mówisz, że nie umiesz już tworzyć strojów, bo wszystkie mnie zachwycają, ten również <3 .

honia pisze...

Ja mam do Was wielkie pretensje. Przepraszam bardzo, ale bierzecie nie po kolei i Ci co zgłosili się pierwsi teraz są prawie ostatni !

honia1222honia

Tubisiowa ; * pisze...

boskoo ;* a czy można metamorfozę ? Tubisiowa_

Anonimowy pisze...

Śliczny makjaż w po. Świetnie połączyłaś cienie. Strój też mi się podoba, ale ostatnio wolę jakieś jaśniejsze rozwiązania :)

Magdalena pisze...

Po pierwsze - baardzo mi się podoba;] Po drugie - nie miałam racji z 15 dniami, ale to dobrze, o ile nie zrobicie okresu ponad 15 dni xd. Super metamorfoza.

Anonimowy pisze...

a jednak 15-scie dni............

ula pisze...

PO makijaż jest GENIALNY!