piątek, 11 marca 2011

jaVka97

Twarz przed:
Twarz i fryzura jak najbardziej na tak! Uwieelbiam rudy kolor włosów <3. Mejkap mi się nie podoba, brak jakiegokolwiek przejścia między cieniami, policzki wyglądają na brudne. Kolor ust w porządku. Pieprzyk trochę mnie drażni. 4/10

Twarz po:
Usta pomalowałam czarną szminką, ponieważ żadna inna mi nie pasowała. Oczy pomalowałam niebieską kredką, jasnoniebieskim cieniem oraz eyelinerem tego samego koloru. Na linii wodnej dodałam białą kredkę. Fryzurę zmieniłam na krótszą, a jej koloru nie zmieniłam. 

Strój przed:
Lubię tę kurtkę i buty, bluzka również w porządku. Spódniczka mi się nie podoba, na pewno nie w tym zestawie.Nie wiem, co robi tu ten dym. Góra i dół kompletnie się od siebie różnią. Brakuje mi tu jakiejś torebki. 2,5/10

Strój po:
Stworzyłam dla ciebie zwykły zestaw, który chętnie włożyłabym na siebie w realnym życiu. Ubrałam twojej doll brązową, skórzaną kurtkę z frędzlami, pod spód kwiecistą, luźną bluzkę i jasne rurki. Na nogi założyłam buty od Campbella, a na nie kozaczki z Decades, które schowałam pod spodnie.

9 komentarzy:

jaVka97 pisze...

Mi moja stylizacja zupełnie się nie podoba :(
Jestem zszokowana że dałaś mi 4!
Bo to nawet na 2 nie zasługuję..
Niestety nie miałam weny :(
Twój pomysł z pewnością wykorzystam. Już za chwilę ^.^

Klaudia pisze...

Aż ja się zdziwiłam, że jest nowy post haha :D Buty zrobiłaś genialne:o !

karolajna pisze...

Wow nowy post! nareszcie!
Metka fajna makijaż też ale usta już bym zostawiła w naturalnym kolorze bo ten czarny nie pasuje.

Lo0la777 pisze...

Już od jakiegoś czasu nie było żadnej nowej metamorfozy, więc opuściłam się w odwiedzaniu bloga. Wchodze tu dzisiaj i nagle SZOK. Nowa metka. Super ;]
Co do niej, strój po jest świetny, utrzymany w takich wiosenno-jesiennych barwach, cudownie! Makijaż też jest w porządku.

Magdalena pisze...

O_o wreszcie nowa metamorfoza xd. Ale rozgryzłam Was - dodajecie je co 15 dni!. ;> Metamorfoza bardzo mi się podoba.

karolajna pisze...

jak naprawdę dodają posty co 15 dni to współczuje ostatniej osobie w kolejce ;p

Pedrosia pisze...

Zgodzę się z Botakchce buty są boskie :P Strój po wyszedł bardzo fajnie, twarz po też jest śliczma

Beata pisze...

genialna metamorfoza :) w tym stroju bardzo mi się podoba na połączenie mojej ulubionej kamizelki z krótką kurteczką... wspaniale! makijaż również nadzwyczajny :) wg. nie ta czarna szminka pasuje jak najbardziej, nadaje nutkę szaleństwa tej me-doll ;)

Anonimowy pisze...

Po twarz wygląda cudownie. Tutaj się naprawdę postarałaś. A w stroju po najbardziej podobają mi się buty, śliczne są.