czwartek, 24 lutego 2011

Doda.Stardoll13

Twarz przed:
Uwielbiam ten nos, oczy i brwi są w porządku, jednak tu wygląda to tragicznie. Nienawidzę tych włosów i ust. Pieprzyk i kolor szminki są okropne, fufu. Twoja Dollka przypomina mi mokrego szczura. 0/10, przykro mi.

Twarz po:
Z racji tego, że masz tylko trzy kosmetyki: tusz, biały eyeliner oraz różową szminkę, makijażu praktycznie nie ma. Na linii wodnej zrobiłam kreskę białym eyelinerem, a rzęsy lekko wytuszowałam. Usta w kolorze naturalnym, na włosy dodałam warkoczyk.

Strój przed:
Tu również jest okropnie. Sukienka zdecydowanie na nie, rajstopy w panterkę w ogóle tu nie pasują. Buty są w porządku. 0,5/10

Strój po:
Cud, że coś zrobiłam. Połowa twojej szafy to darmówki, z których niczego nie dało się zrobić. Wyszło to, co wyszło. Nie ukrywam - nie podoba mi się. Jednak chyba jest lepiej niż przed. Chętnie dałabym tu inne buty, jednak tylko te jako-tako pasowały.


10 komentarzy:

jaVka97 pisze...

Brzydko ;P
Bez obrazy..
Kiedy bedzie moja metka ? :/
Jestem 3 w kolejce i czekam juz kilka tygodni . .:/

Lo0la777 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Lo0la777 pisze...

Amm, co by tu powiedzieć? Gdybym miała robić metamorfoze dziewczynie, która ma tak mały asortyment ubrań i kosmetyków, chyba bym tej metamorfozy nie robiła (bez urazy , dla właścicielki konta). Ale oczywiscie lepiej niz przed ;]] Ps. wkoncu sie doczekalam jakiejs nowej metamorfozy !

Magdalena pisze...

Sama mam bloga z metamorfozami, generalnie dla moich znajomych i niektórych przypadkowych osób i znam to uczucie, gdy otwieram szafę, a tam praktycznie nic nie ma o_O Dlatego podziwiam osoby, które potrafią stworzyć 'coś z niczego', a myślę, że Tobie to się udało. Metka bardzo ładna. Tak samo jak Lo0la777 cieszę się z nowego posta, bo długo czekałam;)

ajlinmili pisze...

Ile jeszcze czekać mam na metamorfoze równie mogłaam by ja robić szybko metamorfozy na tym blogu

Beata pisze...

przeciętnie. ale rozumiem to że nic lepszego nie dało się zrobić.

WRACAM DO KOMENTOWANIA !
(o ile będziecie wgl. dodawać jakieś posty) więc na razie zajmę się komentowaniem starych, bo nie było mnie tutaj baardzo długo i na stardoll zresztą też

Beata pisze...

a, i zapomniałam dodać- tu B.E.A.T.K.A :)

Kendra0 pisze...

W jaki sposób mogłabym zgłosić się do metamorfozy ? Jeżeli mogę zrobić to tu, to zgłaszam się. ;)

Kendra0

Anonimowy pisze...

Kiedy będzie wreszcie kolejna metamorfoza?? Żadne nowe nie są dodawane, a jak są to raz na kilka tygodni... to trochę dziwne przy tylu redaktorkach...

Anonimowy pisze...

Trochę tu na blogu ostatnio pustawo, a jak patrzę to większośc postów wcześniejszych już komentowałam. -,-'' , taak, ja też znam to ''uczucie'' kiedy wchodzisz do kogoś, żeby zrobić metkę a tam nic nie ma. No nic ja takim osobom najlepiej nie robiłabym wogóle metki, a ta mi się nie podoba - bez urazy.