piątek, 4 lutego 2011

Magda05555

Twarz przed:

Twoja medoll nie ma w sobie nic, co mi się podoba. Wybrałaś okropne elementy twarzy, a o makijażu nawet nie wspomnę. Sposób nałożenia pudru jeszcze bardziej pogrubia twarz. Oczy są pomalowane bardzo niestarannie a w dodatku brzydko. Moja ocena: 2/10.


Twarz po:

Ciężko mi było stworzyć coś "fajnego". Masz bardzo mało kosmetyków, a prace dodatkowo utrudniły mi elementy twarz. Wykombinowałam to co widać, z efektu zadowolona nie jestem. Twarz otuliłam tą oto fryzurą, która delikatnie zakryła okrągły kształt twarzy. Oczy pomalowałam niebieskim i czarnym tuszem, oraz czarnym cieniem i kredką. Błysk w oku ukryłam pod dwoma pieprzykami.


Strój przed:

Jest poprawnie. Jedyne, do czego się przyczepię to niepasująca marynarka. pominę fakt, iż jest strasznie pusto i nie ma co oceniać. Podobny strój ma 3/4 stardoll'a. Moja ocena: 6,5/10.


Strój po:

Masz trochę fajnych ubrań, ale niestety TYLKO "trochę". Stworzyłam dla Ciebie czarno-złotą tunikę połączoną z jeansami i botkami. Całość stroju składa się z wielu elementów, więc nie będę szczegółowo opisywała. Być może większości z Was brakuje tutaj torebki, bądź jakiegokolwiek nakrycia głowy, ale niestety nic takowego nie znalazłam w szafie.

4 komentarze:

Lo0la777 pisze...

Co tutaj moge powiedzieć ? Do gustu nie przypadła mi twarz po, ale za to stroj jest naprawde ładny ;]]

ig☀r / hibiskusek pisze...

Bardzo mi się podoba ta sukienka!:3 Ja bym chyba odciął łeb z tego screena, ahahah.

Anonimowy pisze...

Twarz przed: nie podoba mi się :D . Dobrze, że dałaś 2/10 , bo naprawde wszystko wygląda hmmm strasznie? Czarownice mi przypomina ta doll

Twarz po: może dłuższe włosy buy lepiej wyglądały? Makijaż w porządku, ale niepodoba mi się fryzura.

Strój przed: Hah, dobrze to oceniłaś : ' podobny strój ma 3/4 stardoll'a ' , też tak sądzę

Strój po: fajne, ale myślę, że zbyt czarno.

Ewanilla pisze...

strój po jest ciekawy :)