poniedziałek, 7 lutego 2011

Tools13

Opisy będą dziś wyjątkowo krótkie, gdyż nie za dobrze się czuję i nie mam za bardzo do tego głowy.


Twarz przed:

Twoja twarz na pewno jest oryginalna, aczkolwiek nie wygląda ładnie. Nie lubię elementów twarzy, które wybrałaś oraz nie podoba mi się ich rozmieszczenie. Makijaż jest w miarę staranny, za co plus. Moja ocena: 4/10.


Twarz po:

Sama nie wiem, czy jest lepiej niż przed, no ale cóż. Starałam się dopasować twarz do stroju. Oczy obrysowałam czarną kredką oraz pomalowałam wydłużającym tuszem. Na usta nałożyłam dwa odcienie czerwonej szminki. Zrozumiem, jeżeli nie każdemu ta stylizacja przypadnie do gustu.


Strój przed:

Jest prosto, ale CHYBA mi się podoba. Jednak strój absolutnie nie pasuje do Twojej twarzy. Nie lubię tej sukienki. Moja ocena: 5,5/10.


Strój po:

Jestem zadowolona z tego co mi wyszło. Do stworzenia tego stroju użyłam białego topu, dwóch par rajstop (zastępujących spodnie), 3 pasków, dwóch par butów, apaszki, torebki, łańcucha, szelek, kapelusza i dwóch suwaków (?) DIY.

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

twarz przed : tak, myslę, że usta są za wysoko, bo cała twarz wygląda niby orginalnie, ale tak naprawdę brzydko i teraz wybierać - klasyk czy orginalności. Jednak można to ze sobą połączyć. Podoba mi się jak pomalowałaś oczy.

twarz po: Tak, trochę mały makijaż, ale mi się podoba. Może dodałabym jeszcze trochę pudru na policzki, by pokazać kości policzkowe.

strój przed: Tak jak napisałaś, nawet ładny, ale nie pasuje do twarzy tej doll.

strój po: Mi się podoba. Świetnie wygląda :)

weronika pisze...

W kosmetyczce nie znalazłam pudru, ani jakiegokolwiek cienia, który pasowałby do tej stylizacji.

Lo0la777 pisze...

Twarz po jest nawet w miare, tylko , że troche razi po oczach (Bynajmniej ja mam takie odczucie). Stroj po: ja jestem jak najbardziej na tak (kurde, brzmi jak Mam Talent) ^^ .

Pedrosia pisze...

Twarz po jest brzdyka bez urazy
Strój po mi się straszliwie podoba ;)

Made pisze...

po stylizacja ubraniowa jest świetna jednak jedna rzecz w ocenianiu mnie denerwuje. Medoll jest krytykowana za to ,że stylistki nie lubią tych elementów twarzy.Uważam ,że to nie powinno być istotne w metamorfozach.Bo to tak jak z człowiekiem nie podobają mi się twoje elementy tochę irwarzy?to troszkę irytujące,ale ogólnie lubię twoje metamorfozy i nie mam do nich zastrzeżen:)

Kaśka pisze...

Po stanowczo lepiej, przed bylo okropnie.

Ewanilla pisze...

nie ma co gadać, strój po wyszedł świetnie :D