wtorek, 1 lutego 2011

PurpleFairyLiz

Twarz przed:

Zaczynając od elementów twarzy nie podobają mi się brwi oraz fryzura, oczy i usta znośne, lubię ten nos oraz karnację. Jeśli chodzi o makijaż to niepotrzebnie pomalowałaś całe oczy kredką, zaś cienie na lewym oku mogłaś połączyć płynniej. Policzki sama pomalowałam niewiele lepiej ;p Moja ocena: 5/10

Twarz po:

Po raz pierwszy od dawna użyłam czarnego eye-linera, przez przypadek też pomalowałam kredką wewnętrzne kąciki oczu. Ogólnie jestem zadowolona z makijażu, miał być niebiesko-fioletowy a wyszedł taki srebrzysty. Miałaś czerwoną szminkę jednak te usta koszmarnie wyglądają pomalowane więc nałożyłam zamiast tego błyszczyk. Podoba mi się taki kapryśny look :D

Strój przed:

Jest fajnie, prosto ale wszystko ze sobą współgra. W Twoim stroju zmieniłabym jedynie łańcuszek oraz schowała tą czarną bluzkę bez ramiączek pod spód. Moja ocena: 7/10
















Strój po:

Agrh :D Twoja doll wygląda bardzo mrocznie i każda zwykła sukienka po prostu nie pasowała. Postanowiłam więc złożyć coś dłuższego, odpowiedniejszego do wizerunku. Wyszła z tego potargana u dołu kieca z towarzystwem szarych glanów, a to na głowie to miały być rogi.. Nie wygląda na to wiem ale nie umiem już stamtąd zdjąć tego paska. Bez torebki ani niczego bo stwierdziłam, że w takim stroju Twoja doll koniecznie musi być zamknięta w jakiejś wysokiej wieży a tam torebka jej się nie przyda :D

9 komentarzy:

MidoriJK pisze...

Mogłabym prosić metamorfozę. : ) ?
truskawa30

Klaudia pisze...

fajnie ... bardzo podoba mi się ten makijaż :))

Anonimowy pisze...

nie nadajesz się do metamorfoz. szpecisz ludzi.

Klaudia pisze...

To Twoje zdanie :3 Z resztą pokaż jakież to Ty wspaniałe met wykonujesz :D Poza tym: maalinowemetamorfozy to zawsze był inny blog, zanim stałam się stylistką tutaj dość długo śledziłam poczynania Filipa i innych - kontrowersyjne, wspaniałe kreacje, niebanalne makijaże - ten blog dawał przykład osobom kreatywnym. Cóż myślę, że cały czas staramy się utrzymać dawny poziom jednak nie zawsze tak się da. Do metamorfoz zgłaszają się różne osoby, czasem ciężko jest nam coś stworzyć a czasem po prosty zawalimy sprawę. Jednak my też jesteśmy ludźmi i nie zawsze wszystko wyjdzie perfekcyjnie, również nie każdemu musi podobać się to samo. Anonimie miałeś to na uwadze?

botakchce

Klaudia pisze...

a mi się podoba ;P Szczególnie makijaż jak już wcześniej powiedziałam ^^ a ubiór też spoko bo taki nie przeciętny.

purplefairyliz

Lo0la777 pisze...

Łaał ! Makijaż jest niesamowity, baardzo mi się podoba. Strój taki dość nietypowy, mroczny ale także fajny ;]] Drogi Anonimie, jeżeli uważasz , że Botakchce oszpeca ludzi, to sam się wykaż, chętnie się pośmieje.

Trinnyty pisze...

Ha, jak ja tu dawno nie byłam.. Skład zespołu idealny, metamorfozy świetne. Ta do mnie nie przemawia, cóż. Więc zgłaszam się do metamorfozy. Trinnyty

Anonimowy pisze...

twarz przed:
nie zgadzam się, brwi nie sa takie zle, ale nie pasuja do fryzury. Makijaz taki nudny, nie podoba mi się.

twarz po:
Perfekcyjnie pomalowane oczy, pasuje tu ten pieprzyk, ale ja bym się sprzeczała z pudrem na policzkach. Ja bym bardziej wyodrębniła kości policzkowe, poza tym fajnie :)

strój przed:
nieźle, dobra ocena :)

strój po:
hmm, taki nietypowy, ale mi się podoba, chociaż ostatnio staram się nie przesadzać z czernią :)

Ewanilla pisze...

makijaż po ładny, ale strój po nie w moim stylu ;p