czwartek, 27 stycznia 2011

kinderekX33

warz przed:
Elementy twarzy są w porządku, lubię nerdy, ale tu nie pasują. Za fryzurą nie przepadam, nie podoba mi się pieprzyk. Brwi umieściłaś zdecydowanie za wysoko. Ładnie pomalowałaś policzki, oczy trochę krzywo, ale jest okej. Błyszczyk nie wygląda tutaj ładnie. 6/10

Twarz po:
Obniżyłam brwi i usta, fryzurę zmieniłam na krótszą. Oczy pomalowałam czarnym cieniem, następnie brązowym oraz złotym. Rzęsy wytuszowałam czarnymi tuszami, podkreśliłam policzki, usta zostawiłam w naturalnym kolorze.

Strój przed:
Niby wszystko okej, jednak do mnie ten strój nie przemawia. Lubię te buty, marynarkę i rajstopy, torebka też jest okej. Najgorsze w tym zestawie są spodenki, bleh. 2,5/10

Strój po:
Ubrałam twojej medoll kwiecistą sukienkę, dodałam pod spód sporo warstw. Na to biała bluzka, pasek, buty i torebka w tym samym kolorze. No, to chyba tyle. 


9 komentarzy:

Pedrosia pisze...

W stroju po podoba mi się sposób pomalowania oczu i policzków. Strój po nie jest ładny, ale strasznie mi się nie podoba. Fajny jest dół sukienki

Klaudia pisze...

@Up
Zabawna literówka :D

Jak zwykle cudowny makijaż Infiore :3

Lo0la777 pisze...

Mi sie bardzo, bardzo podoba strój 'po' i makijaż 'po'. Chociaż makijaż dolki 'przed' też mi wpadł w oko. ;]

Hillgilly pisze...

jakim cudek, makijaż 'po' jest zrobiony w starym bjuti parlor ? met. była robiona wcześniej ?

AaNnIiTtAaaa pisze...

metamorfoza ubraniowa wyszła fajnie. zastanawiam się jednak nad sukienką. moim zdaniem lepiej wyglądałaby bombka, choć 'przed' też jest fajnie. przemiana makijażowa cud, miód i orzeszki ;>. nie podobają mi się tylko te brązowe plamki przy brwiach, które prawdopodobnie miały służyć za jakieś cienie.

M Jak Metamorfozy pisze...

GlamStar_988

Ja bym prosiła o mteamorfozę na tym blogu

Anonimowy pisze...

twarz przed: ładnie, ciekawie pomalowane oczy

twarz po:
zakochałam sie w tym look'u :)

strój przed:
mi się ten strój podoba i chyba bym podwyższyła ocenę do 3,5 :]

strój po:
boskie połączenie, wszystko do siebie idealnie pasuje

a tak na marginesie, jesteś jedną z osób, które robią tak genialne metamorfozy na tym blogu, brawo :]

Ewanilla pisze...

metamorfoza, cała, jest BOSKA!!!

k.l pisze...

Bardzo podoba mi się pomalowanie oczu, jak i kolorystyka w makijażu 'po', lubię tą fryzurę i wszystkie elementy twarzy.