sobota, 22 stycznia 2011

daniellecraig17

Twarz przed:


Właściwie to Twoja doll wygląda zawsze tak samo. Ten sam kolor włosów, te same brwi, które bym zmieniła, wciąż te same usta i sposób malowania oczu. Nie biorąc tego pod uwagę to jest raczej przeciętnie. Ja dałabym inną fryzurę. Moja ocena: 4/10

Twarz po:


(Met wykonywałam jakiś czas temu dlatego doll ma "stare" elementy twarzy) Masz aż czarny i biały cień! :D Mimo wszystko chciałam Ci pokazać, że nie tylko w czerni Twoja lalka wygląda ok. Wybrałam tą fryzurę aby zakryć brwi, zaś okulary zsunięte na nosek sprawiły, że doll ma takie ponętne spojrzenie - chyba ;p I to właściwie wszystko.

Strój przed:

Nie podoba mi się. Niby ciekawe połączenie: zimowa kurtka wraz długą sukienką ale do mnie nie przemawia. Zdecydowanie zmieniłabym kiecę na coś innego, bo góra wygląda całkiem całkiem. Moja ocena: 5/10
















Strój po:

Nie dziwię Ci się, że już od długiego czasu nie zmieniasz stroju. Masz beznadziejną szafę, podejść do metamorfozy ubraniowej miałam chyba 6. Ta sukienka jest właściwie efektem zrezygnowania i uwierzcie, że lepiej prezentuje się bez rajstop. Nie miałaś pasującej torebki tak więc jest jak jest i nie ma się co więcej rozpisywać.

16 komentarzy:

Pedrosia pisze...

Zakochałam się w tej twarzy
Jest cuuudowna
Strój też bardzo ciekawy, al nie podobają mi się buty
lepiej jest w 2 przypadkach po

daniellecraig17 pisze...

Dzięki :) Szafę mam w drugim pokoju, lepszą/ Podoba mi się lalka po, niestety nie mam SS :p
daniellecraig17

Klaudia pisze...

A ja nie mogę patrzeć wręcz na tą szpetną sukienkę po! :d Doh :(

Ewanilla pisze...

twarz po jest spoko, ale o stroju mam odmienne zdanie. ale na tą szafę to jest okej. xd

Anonimowy pisze...

twarz po troche w stylu hipisa ale ladnie, ale stroje mi sie nie podobaja

Klaudia pisze...

Proszę niech ktoś napiszę, że dostrzega w moim stroju potencjał, będę wdzięczna xD

Anonimowy pisze...

nie no, poprostu skonstuowalabym inna sukienke np :

http://img228.imageshack.us/img228/4539/bbbbxw.png

Klaudia pisze...

Fajnie, że się podjęłaś :p

Made pisze...

Na pocieszenie powiem iż dostrzegam w twej kreacji potencjał.Może taka była wizja twórcza?? ;P Artysta tworzyy innemu się może nie podobac a inny się zachwyci. :D Dlategoż można miec odmienne zdania ;D

Pat pisze...

chciałabym prosić o metamorfozę ;DD.

misseczka105

Lo0la777 pisze...

A mi sie za to podba i stroj 'po', i makijaz 'po' ^^ .

Paula K * - * pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Paula K * - * pisze...

Makijaż po jest bardzo ładny. Ma taki fajny... aż trudno się wysłowić. Jednak kreacja 'po' nie jest jakaś zła. Dobrze jest.Poproszę metamorfozę.



Dropssek

AaNnIiTtAaaa pisze...

makijaż po, jak i przed bardzo przypadł mi do gustu ;>. jeśli chodzi o stylizację po, to nie przemawia do mnie.

Anonimowy pisze...

Moim zdaniem przed było bardziej stylowo i oryginalnie, a po jest już przeciętnie. Śliczna buzia 'przed' i uważam, że jak ktoś ma stale tą samą twarz to jest lepiej, bo to jest taka jakby cecha charakterystyczna i łatwiej po tym kogoś rozpoznać, a zmienianie lalki codziennie wydaje mi się bezsensowne.

daniellecraig17 pisze...

Anonimowy - Dziękuję :)
daniellecraig17

Za wszystkie chęci wszystkim!