niedziela, 2 stycznia 2011

Julik445

Twarz przed:

Popełniłaś wszystkie mozliwe błędy, jakie mozna zrobić w stylizowaniu swojej medoll. Jedyne co mi się podoba w twarzy Twojej medoll, to brwi, ale to nie wystarczy abyś dostała chociazby 0,5 pkt. To chyba tyle ode mnie. Moja ocena: 0/10. Przykro mi.

Twarz po:

Myślę, ze Twoja medoll wygląda o wiele inaczej. Na powieki nałozyłam czarny oraz fioletowy cień. Usta pomalowałam najpierw czarną szminką (aby przyciemnić trochę fiolet) a następnie śliwkową. Pasowały mi tutaj ciemne brwi, tak więc takie też zrobiłam. Jako fryzurę wybrałam upięty koczek.


Strój przed:

Tutaj podobnie jak z twarzą medoll. Jedynym plusem jest to, ze wybrałaś ładne buty i sukienkę. Niestety nie wyglądają one dobrze razem. Poza tym strój jest strasznie niestaranny (radzę poprawić tę sukienkę, gdyz na chwilę obecną wygląda to tragicznie). Moja ocena: 1/10.


Strój po:

Wykonałam dla Ciebie luźną stylizację. Nie miałam duzego pola do popisu, ale mam nadzieję, ze jakoś sobie poradziłam. Twoją doll ubrałam w śliczny, fioletowy sweter oraz czarną koszulę stworzoną z kamizelki i dwóch czarnych t-shirt'ów. Spodnie to błyszczące legginsy, a na nie załozone ciemne rajstopy, azeby stłumić trochę ten 'błysk'. Butów nie ma, gdyz nie znalazłam odpowiednich, a tym razem nie udało mi się dorobić ich w photoshopie xD

15 komentarzy:

uczestk pisze...

Bardzo podoba mi się twarz po, jedyne co bym zmieniła to włosy z brązowych na czarne. Strój po jest ok. O stylizacjach przed metamorfozą nie będę się wypowiadać :)

krzysio100 pisze...

Twarz "przed" wygląda okropnie. "Po" jest dużo lepiej, jednak ja również zmieniłbym kolor włosów. Strój "przed" to tragedia. Ubiór "po" jest nawet ładny.


krzysio100

Made pisze...

ooo kurcze blaszka.. modowy misz masz "przed" . "PO" jest bardzo ładnie zarówno w stylizacji ubraniowej jak i w makijażu ;D


vanessa-ok

Rainbow pisze...

Ja bym tez zmienilam kolor wlosow :) .


karolinka97

Lo0la777 pisze...

Troche mrocznie 'po' :D Ale mi sie to podoba.. Włosy 'po' tez zmienilabym na czarne, gdyz te brazowe tak jakby.. odstaja (?) .
To tyle ode mnie.

Pedrosia pisze...

W twarzy nie podobają mi się jakoś usta
Reszta jest świetna :)

ig☀r / hibiskusek pisze...

A moim zdaniem brązowy kolor włosów bardzo fajnie tu pasuje ;3

natka7617 pisze...

wow! jest metamorfoza! na prawdę krótko trzeba u was czekać :))- sarkazm

Anonimowy pisze...

przed : kompletna masakra ! po całkiem fajnie ale kolor włosów kompletnie nie pasuje i same włosy są brzydkie! ubrani po jest SUPER! ten sweterek jest po prostu ekstra ! nie mam żadnych zastrzeżeń :D

Ewanilla pisze...

Po jest okej. Nie przepadam tylko za ustami pomalowanymi na fioletowo xD. Ale pasuje, okej. xD. :D

Sylwia pisze...

Makijaż PRZED jest okropny. Tak jak napisałaś "Popełniłaś wszystkie mozliwe błędy, jakie mozna zrobić w stylizowaniu swojej medoll." I to jest prawda. Najgorsze błędy: źle nałożone pasemka, oczy pomalowane jednym cieniem aż po same brwi, eye-liner w kącikach wewnętrznych... makijaż PO jest o niebo lepszy! Cudownie pomalowałaś oczy. Ja bym tylko dała czarne włosy. Na temat stroju PRZED nie chcę sie już wypowiadać, bo nie ma do tego słów. Ta dziewczynka myślała, że jak założy 2 rzeczy "pasujące" do siebie kolorem i wzorem to będzie cudownie. I się zawiodła. W stroju PO szcególnie podoba mi się koszula. Bardzo pomsyłowa.

To tyle..

Kiedy pojawi sie kolejna metamorfoza? Rozumiem, że jest szkoła, nauka, itp. Nie nalegam, tylko pytam, ponieważ strasznie nie mogę się doczekać swojej metki ;>

LealAngel

MidoriJK pisze...

Ja poproszę o metamorfozę ; )
Z góry dziękuję .. truskawa30
Pozdrawiam Iza ; *

Anonimowy pisze...

twarz przed: ochyda. niektorzy nie umieja sie malowac xxx.

twarz po: ciekawie :) mi sie podoba

stroj przed: fakt, niechlujny.

stroj po: hmm. moglas glowe uciac , bo te wlosy nie pasuja do stroju ; ]

Anonimowy pisze...

twarz przed: ochyda. niektorzy nie umieja sie malowac xxx.

twarz po: ciekawie :) mi sie podoba

stroj przed: fakt, niechlujny.

stroj po: hmm. moglas glowe uciac , bo te wlosy nie pasuja do stroju ; ]

k.l pisze...

Twarz 'przed' tragicznie, 'po' bardzo podoba mi się makijaż i owy kolor włosów.