czwartek, 30 grudnia 2010

ladygagastrawbe

Twarz przed:
Podobają mi się elementy twarzy, które wybrałaś. Na tym niestety zakończę pochwały. Zacznę od tego, że Twoja medoll kojarzy mi się trochę z handlarką ze straganu (bez obrazy :D). To chyba przez ten jaskrawy makijaz (który nie wygląda ładnie na tak ciemnej karnacji) oraz 'świecidełka', które załozyłaś. Poza tym strasznie wysoko umieściłaś nos, co nie wygląda ładnie. Moja ocena: 4/10.



Twarz po:

Oczywiście zaczęłam od przesunięcia elementów twarzy. Na powieki nałozyłam rózne odcienie brązowego cienia. Oprócz tego oko obrysowałam brązową i czarną kredką. Rzęsy pomalowałam wydłuzającym brązowym oraz pogrubiającym czarnym tuszem. Policzki delikatnie orzechowym pudrem. Usta, ach.. Przyznam bez bicia - przerobiłam w photoshopie. Jako ze Twoja medoll miała bardzo jasne usta, a nie znalazłam odpowiedniej szminki pokombinowałam trochę xD Wybrałam jedną z nowych fruzur, które dodali admini.


Strój przed:

Pomysł fajny, jednak wykonanie nie za bardzo. Do ładnej, kremowej, wieczorowej sukni załozyłaś czarne szpilki z brązową podeszwą - zdecydowanie na nie. Poza tym nie wiem co tu robią te motyle (?). Ogółem mogłabyś jeszcze trochę pokombinować nad tym strojem. Moja ocena: 4,5/10.

Strój po:

Na wstępie mała prośba: Zanim zaczniecie mi wytykać, jaki to ten strój jest brzydki i w ogóle, to proszę ZAJRZYJCIE DO SZAFY TEJ OTO DZIEWCZYNY. Gdy juz dokładnie przeglądniecie jej zawartość, dopiero coś napiszcie. Bo czasem czepiacie się o to, ze strój jest prosty. No ale przepraszam, mamy zrobić ładny strój z niczego?! To tyle z mojej strony.

Przejdźmy teraz do metamorfozy. Stworzyłam dla Ciebie brązową sukienkę z futrzanym dołem i brązową podszewką. Ku mojemu zdziwieniu nie masz zadnej czarne bluzki w szafie (:o). Góra stroju składa się z trzech bluzek. Na nogach spoczywają dwie pary szpilek, natomiast na głowie uroczy melonik. Brakuje mi jakiejkolwiek torebki, ale niestety nie znalazłam odpowiedniej.

36 komentarzy:

Lo0la777 pisze...

Ja sie nie bede czepiac, obiecuje ;pp Bardzo podoba mi sie ta metamorfoza. Krotko i zwiezle. ;]

Anonimowy pisze...

Y! Sorry! Ja też chcę metamorfozę! Zgłosiłam się w wakacje! Roku nie będę czekać!

weronika pisze...

Kotku, gdybyś uważnie obserwowała bloga, na pewno wiedziałabyś, że stara kolejka została anulowana. :)

Kaśka pisze...

PRzed efekt mi się nie podoba, odcienie niebieskiego dziwnie wyglądają na ciemnej skórze, do tego te usta. Po jest o wiele lepiej, tylko nie przepadam za tą fryzurą. Strój przed nie podoba mi się, ale po jest ładnie. Ogólnie bardzo mi się podoba!

uczestk pisze...

Ja uważam, że strój jest świetny jak na możliwości tej szafy:) Makijaż średnio mi się podoba.

krzysio100 pisze...

Makijaż "przed" wygląda okropnie. "Po" jest lepiej, chociaż nie lubię tej fryzury. Strój "przed" jest przekombinowany. "Po" bardzo mi się podoba.


krzysio100

natka7617 pisze...

strój po wygląda naprawdę świetnie, nawet gdybym nie wiedziała że szafa nie jest...powalająca było by to dla mnie kolejną 'normalną' metamorfozą.

weronika pisze...

Drogi Anonimie! Skoro już odważyłeś/aś się na takie wyznania, to przyznaj się kim jesteś. Rzeczywiście, przez nieuwagę zapomniałam dodać oceny, ale zaraz to nadrobię. No cóż, nie mnie oceniać czy umiem robić metamorfozy czy nie. Skoro Ty jesteś taka/i doskonały, to dlaczego to nie Ty pracujesz na tym blogu, tylko ja? Odpowiedz mi proszę..

Ewanilla pisze...

Anonimowy, ale jesteś głupi/a. XDD

Strój fajny. Mi się podoba. Ja bym w życiu czegoś takiego nie zrobiła.

Pedrosia pisze...

Szczerze to ta na dole mi się strasznie podoba :) Makijaż też bardzo ładny :)

Elficzka. pisze...

Baaardzo ładnie. Ten strój 'po' naprawdę mi się podoba! Ciepły brąz na zimowe wieczory :PP
Zgłaszam się do metamorfozy, Maarti5

marzenka9900 pisze...

Ładny Po makijaż i ubiur
zgłaszam się do metarmorfoz
Marzenka990

Anonimowy pisze...

Opiszę szczerze każdy obrazek . :)
1.Twarz przed
Zdecydownie za dużo biżu , i te usta @,@ . ustawienie twarzy zdecydowanie fu. Ale bardzo podoba mi się , jak zrobiła oczy . '
2. Twarz po
Tu też , ślisznie pomalowane oczy . Włosy dobrze pasują . Ale kolor ust wygląda dziwnie . Tak afrykańskoo xd
3.Ubranie przed
Nic nie będe mówić , moim zdaniem tragicznie. :(
4.Ubranie Po
Strasznie mi się podobaaaa. ;D

✥ Lorraine Torres ✥ Panzers on a line form the Wehrmacht's spine... ✥ pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
✥ Lorraine Torres ✥ Panzers on a line form the Wehrmacht's spine... ✥ pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Klaudia pisze...

@ladygagastrawbe a widzisz! I tutaj pojawia się różnica gustów, bo ja uważam, że to Ty go nie posiadasz a Twoja doll wygląda tandetnie i kiczowato.

Co do metamorfozy przed już opisałam, w po zaś mogłaś zmienić fryzurę na bardziej egzotyczną. Może ten koczek z ostatniej strony. Za to strój bardzo mi się podoba :D

✥ Lorraine Torres ✥ Panzers on a line form the Wehrmacht's spine... ✥ pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Cath pisze...

przepraszam bardzo, o jakim guście ty mówisz? (:

✥ Lorraine Torres ✥ Panzers on a line form the Wehrmacht's spine... ✥ pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
uczestk pisze...

Ja bym chciała tylko coś wtrącić. Myślę, że skoro zgłosiłaś się do metamorfozy powinnaś liczyć się z krytyką i tym, że nie wszystkim twoje stylizacje będą się podobać. Jeśli uważasz, iż blogi o metamorfozach są takie jak piszesz proszę, porównaj blog swój z tym.

Kaśka pisze...

Kochanie, ale nie każdy lubi taki prosty styl. Na tym blogu robią metamorfozy, ludzie którzy na prawdę są niesamowici, i ich podziwiam. Nie musi Ci się wcale podobać, bo każdy ma inne gusta, ale powinnaś się cieszyć, że ktoś włożył trochę czasu, żeby zrobić tą cholerną metamorfozę! Z resztą powinnaś się nauczyć przyjmować z krytyką. Według mnie po jest o wiele lepiej.

Cath pisze...

dla mnie to nie gust, a przeciwnie - bezguście. mimo wszystko, skoro jesteś taka impulsywna, powinnaś z taką samą ilością energii po prostu podziękować i jak pisze koleżanka wyżej - po prostu docenić to co robi.

Cath pisze...

*kolega, przepraszam, teraz zauważyłam! :> ahaha.

Sylwia pisze...

Dziewczynko, nie bulwersuj się od razu jak ktoś Cię skrytykuje. Przyjmij to do siebie. Osobiście uważam, że makijaż jest lepszy do stroju. Ale jak przejrzałam jej szafę, to wcale się nie dziwię, że tak jest :> Tak jak powiedział Angel94_12: "Na tym blogu robią metamorfozy, ludzie którzy na prawdę są niesamowici, i ich podziwiam." W pełni się z tym zgadzam. Nie chcę sie podlizywać, czy coś, no ale taka jest prawda. Do dziewczynki: Jeśli już zdecydowałaś sie na metamorfozę to licz sie z tym, ze zostaniesz skrytykowana! Dobra, THE END XD

LealAngel

Kaśka pisze...

Powinienem być kobietą, hah.

Sylwia pisze...

Cytuję: "Mówie o takim guście.
Makijaż - jasne kolory , błyszczące usta , ciemne włosy , jasne policzki.
Ubrania - eleganckie ( czasami ) , orginalne dodatki ( w tym przypadku motylki i firanki ) , ''gryzienie '' się barw." Ma się rozumieć: makijaż na blacharę a usta wypchane krową? Okej. :) Jasne policzki do ciemnej karnacji? BOŻE WIDZISZ I NIE GRZMISZ! Może i "motylki" są oryginalne, ale także kiczowate.
Naucz się przyjmować krytykę, przyda się. A co do metamorfozy: W twarzy "po" zmieniłabym tylko fryzurę, strój jak najbardziej na tak. c:

natka7617 pisze...

nie bede dziesiec razy mowic tego samego: naucz sie przyjmowac krytyke...bla bla bla. Powiem krótko:
LECZ SIĘ DZIECINKO !!!

dziękuję, pozdro.

Klaudia pisze...

Jakie poruszenie :D Nie przegadasz gagotruskawko :D

✥ Lorraine Torres ✥ Panzers on a line form the Wehrmacht's spine... ✥ pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
WojtekRihanna. pisze...

Przed makijaż moim zdaniem okropny .
Po jest ładnie , ale te włosy mi nie pasuja .
Strój przed : Byłby lepszy gdyby nei te paskudne motyle .
Strój po : Bardzo podoba mi się spódnica.
Tola..xD

Oeil-de-chat pisze...

Makijaż 'przed' mnie przeraża,ale to nieistotne...strój 'po'jest cudny^^

Lolka15 pisze...

Kiedy nowa metamorfoza? ;]

Anonimowy pisze...

Dyskutujecie na temat, który nie ma sensu. Nie potrafi przyjąć krytyki, jej sprawa. Nie lepiej "olać" jej komentarze? Wg mnie, Weronika w opisie zawarła wszystko i naprawdę nie wiem, po co piszecie kilkanaście razy to samo. <:

Ewanilla pisze...

twarz przed, tak wgl, kojarzy mi się z jakąś ciotką.

k.l pisze...

Co do makijażu "przed" jasne kolory do ciemnej karnacji 'nie pasują'. Przez te wszystkie świecidełka Twoja medoll faktycznie może się kojarzyć z handlarką ze straganu. Jeżeli chodzi o strój to motyle są w porządku w każdym bądź razie mi (ogólnie) się nie podoba. Makijaż "po" jest ładny jednak zmieniłabym fryzurę. Nie wiem co sądzić o stroju "po" ale pewnie wygląda tak z powodu zawartości Twojej szafy. Bo Weronika w przeciwieństwie do niektórych ma gust.

Anonimowy pisze...

twarz przed: dobrze to okreslilas - handlarka ze straganu ;dd

twarz po: malo. jak dla mnie za malo, ale oczy dobrze wygladaja. reszta hmm. troche malo jak na metamorfoze

stroj przed: kreatywny oprocz paru szczegolow i mysle ze tutaj powinno byc 5,5/10

stroj po: pomyslowy, jak na ta malą ilosc ubran to naprawde ci gratuluje tak wspanialego efektu :)