piątek, 17 grudnia 2010

Glenera

Twarz przed:
 Twarz Twojej medoll jest bardzo spójna. Wszystko do siebie pasuje- kolory, dobór ust, oczu i fryzury. Masz moje ulubione oczy i brwi, za co spory plus. Ogólnie wszystko dobrze wygląda, nie jest nudno, aczkolwiek nie podoba mi się ta domieszka zieleni przy wewnętrznym kąciku w makijażu oka.Moim zdaniem lepiej wyglądałaby jakiś jasny brąz bądź złoto. Moja ocena: 8/10

Twarz po: 
 W Twojej kosmetyczce znalazłem sporo zarówno pastelowych i delikatnych kolorów, jak i tych ciemniejszych. Postanowiłem połączyć je ze sobą w dosyć mocnym makijażu oka (użyłem purpurowego, jasno fioletowego i czarnego cienia) oraz jasnych, dziewczęcych barwach na ustach. Dodałem do tego odrobinę różu na policzki, a także wybrałem misternie ułożoną fryzurę dla Twojej medoll.

Ubranie przed: 
Twój strój jest idealnie dopasowany do makijażu i, powiem szczerze, podoba mi się. Bardzo fajnym pomysłem było stworzenie kolorowych rajstop i połączenie ich z tym świetnym futerkiem. W sumie nie mam się do czego przyczepić, bardzo dobrze ubrana medoll ;) Moja ocena: 9/10













Ubranie po: 
W mojej wersji Twoja lalka wygląda dużo spokojniej, ubrałem ją w stonowane odcienie zieleni i beżu, które dobrze wyglądałyby ze zrobionym przeze mnie makijażem. Bardzo lubię tę kurtkę, która dobrze wygląda w wielu tego typu zestawach. Dodałem do tego rzadko używane przeze mnie szpilki o ciekawym kształcie i ozdobną kokardką na pasku  ;)


 

7 komentarzy:

Unknown pisze...

Będę szczera, strój nie jest mojego autorstwa, tylko jednaj z redaktorek - Xxgreen0applexX, więc wszystkie pochwały niech będą kierowane do niej. Metamorfoza bardzo mi się podoba, dziękuję :)

Pozdrawiam glenera

Klaudia pisze...

W takim razie popis daliście obojga! Choć przyznam, że strój Weroniki podoba mi się bardziej:p Wydaje mi się też, że nie potrzebnie malowałeś brwi na czarno poza tym usta są śliczne i poliki też! :D

Gockor pisze...

Piękniee . : - )

pauliviki_ pisze...

z brwiami to się zgodzę , ale tak to bardzo ładny makijaż , ale strój wolę przed :P

jaVka97 pisze...

Boskoo ...!
Ale fryz mogł być inny xDee
No chyba że lalka ma mało sd. A ty nie chiałaś brać znowu kucyka..
TO wtedy ok :)

Zuza pisze...

Zgodzę się z Botakchce, brwi są zbyt ciemne. Za to strój bezkonkurencyjny :)

Miss.Bou

Beata pisze...

a ja kocham tak mocno podkreślone brwi <3 obie kreacje są świetne, jednak mi się bardziej podoba ta "po" ze względu na kolorystykę.