piątek, 17 grudnia 2010

alicjaf13

Twarz przed:

Nie mogę powiedzieć, że jestem zachwycona. Widać, że chcesz pokazać swój styl, ale jak dla mnie jest przekombinowane. Za dużo wszystkiego, cienie są brzydko nałożone, tak jak i róż. Jest zbyt dziwnie. Ocena: 3/10

Twarz po:
Twoja medoll jest teraz na pewno bardziej naturalna. dodałam jej nieco dziewczęcego uroku. Kolor włosów ładnie dopełnia makijaż. Rzęs nie podkreśliłam na całej długości, ponieważ wyglądało to sztucznie. Użyłam następujących kolorów cienia do powiek: granat, bordo, fiolet, czerń oraz odrobinę bieli na dole.

Strój przed:
Widać, że chcesz przekazać wszystkim, że Twoja medoll została CG, ale wierz mi, nie przysporzyło to jej urody. Ten puchar jest paskudny, zresztą o sukience i butach nie mogę powiedzieć niczego lepszego. Owszem strój jest spójny z makijażem, ale to tyle dobrego. Ocena: 2/10

Strój po:
Nie miałaś za wiele w szafie, więc nie wiedziałam co zrobić. Brakuje mi rajstop, ale niczego takiego było. Jest elegancko, z nuta kobiecości. Połączenie trzech bardzo standardowych kolorów. Czerwieni, czerni i szarości.

13 komentarzy:

Anonimowy pisze...

zboczony i do dupy nagłówek ;//

Oeil-de-chat pisze...

Anonimowy: 'American beauty' to już klasyk-Warto obejrzeć,a potem ocenić nagłówek

Anonimowy pisze...

ALittleMonster: akurat w tej kwestii nie będziesz mnie pouczać, znam Lolitkę. ale na stardoll wchodzą też małe jakies 8- letnie dzieci ...

Oeil-de-chat pisze...

Anonimie:Ja absolutnie nie pouczam... na stardoll tak,ale nie koniecznie czytają blogi.Poza tym uwierz w tym 'złym' otaczającym je świecie są bardziej zboczone i perwersyjne rzeczy niż nagłówek na blogu.Z resztą nie uważam,że nagość(tu jej nawet nie ma)jest czymś złym i odrażającym od czego należy izolować dzieci.

Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

świetna metamorfoza

Gockor pisze...

Świetnie :)

pauliviki_ pisze...

fajnie , ładny strój

sdfgh pisze...

,,po'' jest extra ale, w ubiorze buty mi się nie podobają czyli 9,5/10
qbritneyq

My self pisze...

Nieprawda nagłowek jest fajny...jest jak w filmie i nie podoba mi się makijaż przed za DUŻO

jaVka97 pisze...

Ta metamorfoza jest świetna ! :)
No bo litości jak można być w samej bluzce .. Nawet z LE ! <33

♥ 7Olcia7 ♥ pisze...

Nie podoba mi się ta metamorfoza.

Zuza pisze...

Uh, nie nawidzę tego typu oczu oraz ust, ale bardzo nturalnie je pomalowałaś. Co do storju nie mam zastrzeżeń.

Miss.Bou

Beata pisze...

bardzo ciekawa stylizacja, idealna na tę porę roku
*śliczny jest ten szary sweterek