piątek, 17 grudnia 2010

BffLolOMG

Twarz przed:
Ogólnie jest dosyć przyjemnie, tak dziewczęco, słonecznie, te włosy kojarzą mi się z wakacjami, ich kolor również. Jest jednak trochę pusto i osobiście nie jestem za takim ułożeniem pieprzyków. Troszkę za wysoko brwi. Uwielbiam te usta. Ocena: 6/10

Twarz po:
Zapragnęłam ciepłej stylizacji, więc użyłam samych ciepłych odcieni. Jest elegancko, kobieco i wg mnie pięknie. Zmieniłam nieco położenie elementów twarzy. Kolory cieni jakich użyłam to: bordo, brąz, czerwień, czerń, pomarańcz, brzoskwinia. Na dolnej powiece jest żółta kredka, na górnej brązowa. Użyłam również odrobiny pomarańczowego eyeliner'a. Czarny tusz mi nie pasował, więc pomalowałam rzęsy brązowym. Na włosach dodałam kilka ciemniejszych pasemek.

Strój przed:
Jest poprawnie, ale myślę, że z delikatna nutka kiczu przez zbyt duża ilość "całusków". Troszkę nie pasuje do makijażu. Wyobrażam sobie ten strój na hostessie, albo innej prezentującej coś pani, ew. kelnerce lub barmance. Ocena: 5,5/10

Strój po:
Stylizacja utrzymana w ciepłych tonacjach. W dłoni dwie torebki, na stopach mega wysokie kozaczki. Delikatniejszym elementem jest beżowa bluzka z głębokim dekoltem. Nałożyłam na siebie dwie kurtki.

18 komentarzy:

sdfgh pisze...

tak i tak jest extra
qbritneyq

pauliviki_ pisze...

fajna , mi się podoba
pauli-wiki

Truskawka pisze...

ślicznie ; ]
gienoslawa

jaVka97 pisze...

Ta metamorfoza chyba wyszła Ci najlepiej ! Jest świetna :)
Najbardziej podoba mi się strój. Po oczywiście x]
Jeżeli można to ja również poproszę xD

Klaudia pisze...

Strój jest mega ! I usta też mi się bardzo podobają :)

Princes_Serenity pisze...

W obydwóch wersaj jest fajnie :D

Hannah80210

ig☀r / hibiskusek pisze...

Bardzo mi się podoba całość po! Przed było troszkę lansersko.

... pisze...

ŚLICZNA ! ZGŁASZAM SIĘ !

Zbyszka_XD

Unknown pisze...

Zgadzam się z Igorem. Całe po jest wspaniałe.

Pozdrawiam glenera

martyna252 pisze...

śliczna :) Bardzo elegancka.

martyna252

Karolina pisze...

zg się do metamorfozy
cyrus23415

Ewanilla pisze...

jest po prostu boska..jak się cieszę, że wróciłyście! :)

Zuza pisze...

Jedno słowo: genialnie. Chylę czoła.

Miss.Bou

Lo0la777 pisze...

Aaahh! Cudo,cudo.., cudown.. cudowny stroj 'po' !!

Beata pisze...

ooo.. Pola ;) obie stylizacje są świetne, naprawdę.

MrsDeep12 pisze...

Podoba mi się stylizacja ''po''. Makijaż też do mnie przemawia.

weronika pisze...

Zakochałam się w stroju "po"!

BeleVile pisze...

przepiękna metamorfoza!
kocham ją po prostu.