wtorek, 21 grudnia 2010

-Marcele-

Twarz przed:
Twoja medoll wygląda bardzo delikatnie i dziewczęco. Troszkę cienie na jednym oku są nierówno. Lubię ten nos, natomiast za tymi oczami nie przepadam. Podobają mi się policzki. Ogólnie jest w porządku, ale nieco zajeżdża nudą. Ocena: 7/10

Twarz po:
Twoja stylizacja była mało kolorowa, ja dodałam zieleni i brązu. Na dole powieki znalazło się nieco kredki o cieplejszym odcieniu, żeby było bardziej wyraziście. Usta najpierw pokryłam czarną szminką, następnie odcieniem ,,nude" i dwiema kropkami transparentnego błyszczyka. Postanowiłam użyć nowej, drapieżnej fryzury.

Strój przed:
Jest tak jak z makijażem, poprawnie, ale nic specjalnego. Troszkę pusto i ten beret wygląda jakoś dziwnie. Bardzo lubię ten żakiet i buty. Ocena: 6,5/10

Strój po:
W trakcie przeprowadzania przeze mnie metamorfozy, medoll została zmieniona. W Twojej stylizacji dominowały ciemne kolory, ja użyłam jasnych i przełamałam je czarnymi elementami. Wykonałam z kilku ubrań i dodatków krótką sukienkę, nałożyłam jasny żakiet, złotą bransoletkę i jasną torebkę.

14 komentarzy:

krzysio100 pisze...

Twarz "przed" jest nudna. Bardzo podoba mi się makijaż "po". Ubiór "przed" jest prosty i banalny. Strój "po" podoba mi się, jest ciekawy.


krzysio100

Filip pisze...

Według mnie jest świetnie, cudownie! Pokazałaś co potrafisz ;)

Anonimowy pisze...

Dziękuję, bardzo mi się podoba !

-Marcele-

Karolajn pisze...

jednym słowem: GENIALNIE !
bardzo bardzo mi się podoba.
chylę przed tobą czoła :D

Allesandra92 pisze...

Twarz PRZED i PO wyglądają ładnie. PO jednak wyszło lepiej ;) Strój przed prosty i ładny. PO wyszło ciekawie, szkoda że nie widać efektu z ciemną karnacją...

Lo0la777 pisze...

Tak, jest cudownie ! Co tu duzo mowic ;c

pauliviki_ pisze...

podoba mi się bardzo ta metamorfoza :P

weronika pisze...

Zacytuję Filipa: "jest świetnie, cudownie!"

Zakochałam się w tej metamorfozie.

Sylwia pisze...

I love it! c:

Zuza pisze...

Makijaż podoba mi się zarówno "przed" jak i "po". Pierwotny ubiór był taki nijaki, za to po przemianie - cudowny! :)

Miss.Bou

Anonimowy pisze...

ta twarz po wygląda exxtra
choć nie podobają mi się te oczy usta i nos wyszło przecudnie!
nie umiem tego wrazić słowami!
przed jest fajnie ale po jest taki pazur dzięki tej fryzce..a
a ubiór mi się średnio podoba
bo ja mam inny styl

Ewa pisze...

Cudowna metamorfoza! Podoba mi się zarówno makijaż jak i strój ;D Można tylko pogratulować takiej pracy.

Klusia03

Weronika pisze...

Przed jest tak słodko :)
W po podoba mi się makijaż i dużo znaczący makijaż ust. Fryzura także świetnie dobrana.
Kreacja po jest ładna jednak nie pasuje mi ten beret.
A po też mi się podoba ;]

Ewanilla pisze...

strój po jest boski!