sobota, 18 grudnia 2010

Elcias

Twarz przed:
Wybacz mi Elcias, ale jest okropnie. Znam Twój styl, Twoje makijaże i doprawdy nie wiem, co się tutaj stało. Twoja medoll wygląda jak strasznie sztucznie, tak jasny makijaż i połączenie barw prezentuje się nieładnie na najciemniejszej dostępnej karnacji. Do tego dobrałaś totalnie niekorzystny kolor włosów. O ustach nie wspomnę. Moja ocena: 2/10

Twarz po: 


Starałem się jak mogłem, ale przy tej karnacji i Twojej kosmetyczce niewiele mogłem na lepsze zmienić. Oczy medoll umalowałem jedynie czarną kredką, a rzęsy czarnym tuszem. Na usta wybrałem kolor czerwony- jedyny, który w miarę dobrze prezentuje się przy tym kolorze skóry ( z Twoich odcieni szminek). Policzki delikatnie musnąłem pudrem. Z dodatków wybrałem czerwone Ray Ban'y oraz pieprzyk przy ustach.

Ubranie przed: 
Tutaj jest dużo lepiej, ale też nie zachwycasz. Takie stroje widziałem już bardzo wiele razy. Uważam, że torebka albo torebka, albo buty powinny zostać zmienione, gdyż nie pasują do siebie. Ogólnie niezbyt mi się podoba.Moja ocena: 5/10














Ubranie po: 

 Starałem się aby było elegancko i szykowanie, ale niestety twarz i karnacja odbierają uroku prezencji tego stroju. Połączyłem tutaj ze sobą jasny, pasteloworóżowy płaszczyk, czarne rajstopy i czarne dodatki w postaci paska, torebki z łańcuszkiem i czarnego beretu. Strój absolutnie nie do połączenia z makijażem mojego autorstwa ;)

11 komentarzy:

Elcias pisze...

Dzięki za metamorfozę. :)

AaNnIiTtAaaa pisze...

makijaż przed okropnie wygląda w połączeniu z tak ciemną karnacją, co nawet wspomniałeś w ocenie. oczy mogę jakoś jeszcze znieść, ale reszta...
po: jeśli mam być szczera, to nie zachwyciło mnie to, ale z jednej strony miałeś znikome pole do manewru. najgorsze są te okulary, czyli główny element stylizacji.
ubranie przed: stylizacja łudząco podobna do tej, którą wykonałam na swojej lalce, tyle że u siebie użyłam kopertówki ;).

taka mini ocena mojego autorstwa ;p

Allesandra92 pisze...

Nie mogę przepatrzeć tych czerwonych policzków...Makijaż po świetny, chociaż nie widać oczu ;)

Strój równie ładny. Ten przed był ciut przekombinowany. Co do wyglądu po mogła bym tylko pomyśleć o usunięciu spódnicy. Strasznie skraca nogi.

MrsDeep12 pisze...

Średnio mi się podoba,ale rozumiem, że byłeś w trudnym położeniu.

pauliviki_ pisze...

Zgodzę się makijaż przed niezbyt ładny ale po zdecydowanie lepiej , nie jestem pewna co do okularów
Ubranie mi się podoba

oluncela pisze...

Cześć jestem Ola mogłabyś mi zrobić metamorfozę bez hasła. Na stardollu jestem Oluncela

weronika pisze...

Strój "po" jest cudowny. Strasznie mi się podoba!

Zuza pisze...

Makijaż przed jest zbyt kolorowy i kiczowaty. Z tandetnej różowej dziewczynki (bez obrazy oczywiście) zrobiłeś seksowną, drapieżną kobietę ;3
Co do stroju "po" wręcz brak mi słów. Jest bezkonkurencyjny!

Lo0la777 pisze...

Zgadzam się z osobą powyżej ;3

krzysio100 pisze...

Nie podoba mi się makijaż "przed", "po" jest troszkę lepszy. Strój "po" jest o wiele ładniejszy ;)

krzysio100

Beata pisze...

na pewno jest o niebo lepiej niż przedtem :)