sobota, 18 grudnia 2010

MissAvrill14

Twarz przed:

Z elementów twarzy nie przepadam za nosem, aczkolwiek sama go ostatnio testowałam na swojej medoll. Reszta nalezy do moich ulubionych. Usta są za wysoko, przez co cała twarz wygląda dziwnie. Nie pasuje mi tutaj ta kokarda oraz włosy, których nie lubię. Makijaz oczu jest prosty. Nie podoba mi się, gdy oko przy wewnętrznym kąciku jest obrysowane ciemną kredką. Moja ocena: 5/10.



Twarz po:

Tym razem zdecydowałam się na stylizację w zimnych barwach. Oczy obrysowałam czarną kredką oraz nałozyłam czarny, fioletowy i miętowy cień. Rzęsy musnęłam wydłuzającym tuszem. Usta pomalowałam bardzo jasną szminką i delikatnie rozprowadziłam błyszczyk, co nadało efekt szronu (przynajmniej dla mnie ;3). Myślę, ze brwi lepiej wyglądałyby w kolorze czarnym, ale niestety nie posiadasz takowej kredki. Zrezygnowałam z dodatków.



Strój przed:

Podoba mi się tego topu z białymi spodniami. Niestety to koniec moich pochwał. Wszystko zepsułaś zakładając te okropne buty. Poza tym jest strasznie pusto. Moja ocena: 3/10.















Strój po:

Tak jak wspomniałam wcześniej jest to stylizacja w zimnych kolorach. Owszem, masz sporo ciuchów ale cięzko było mi z nich stworzyć jakąś zgrabną "całość". Strój jest prosty. Góra składa się z dwóch bluzek oraz szalika (który miał słuzyć jako kokarda), natomiast dół tworzy śliczna, niebieska spódnica. W szafie miałaś tylko jedne, czarne szpilki (!!!), tak więc nie miałam wielkiego pola do manewru.

Screen'y stroju się na mnie mszczą i nie chcą się układać o.o Juz milion razy próbowałam coś z tym zrobić, ale za cholerę nic nie pomaga. Z góry przepraszam.

8 komentarzy:

pauliviki_ pisze...

Bardzo mi się podoba ta metamorfoza ! :P

Filip pisze...

Widać, ze się starałaś a ja dobrze wiem co to znaczy nie mieć z czego stworzyć coś ładnego ;p Makijaż jest śliczny.

Weronika pisze...

W przed nie lubię tych oczu. Trzeba je umiejętnie pomalować żeby wyglądało to korzystnie. A tu makijażu nie widać oprócz pomalowanych rzęs.
Po: Jak dla mnie to jest właśnie korzystny makijaż dla tych oczu. Kok Pauliny Porozikovej (czy jak to tam)
świetnie tu pasuje :) Uwielbiam tą metamorfozę !

Ubiór:
Moje ukochane buty tu jednak nie pasują. Bo od kiedy brązowe kozaczki do srebrno-siwej bluzeczki.
PO: Veronico (ja tak samo się podpisuję :D) tu też mnie nie zachwyciłaś. Śliczna spódniczka do zapewne bluzki HB? Musiałaś zasłonić serce więc dodałaś szalik, który jednak się tu za bardzo wyróżnia. Nie wiem o co kaman z pajęczyną :]

Lo0la777 pisze...

Stroj 'po' mi sie nie podoba, ale makijaz 'po' jest boski ;]

Gargamelcia♥ pisze...

Okejj, Dzięki ale od razu nie jest to coś z niczego. Nie przygotowałam się na metamorfozę.

Zuza pisze...

Zakochałam się makijazu "po" :)
W stroju brakuje mi jednaj czegoś niebieskiego do spódnicy; biżuteri/butów.

Miss.Bou

krzysio100 pisze...

Kokarda i włosy "przed" są okropne. Makijaż "po" jest śliczny. Ubiór "po" jest ładny.

krzysio100

Ewanilla pisze...

mi się wszystko podoba :ppp