sobota, 18 grudnia 2010

Diamond_Sophie

Twarz przed:
 Twoja medoll nie jest najgorsza. Najbardziej rażące są tutaj włosy, a raczej ich kolor, który w ogóle mi się nie podoba. Zmieniłbym też wysokość oczu i brwi, dodał może jakiś cień na policzki. Makijaz oka jest okej. Poza tym to wydaje się być troszkę pusto. Moja ocena: 5.5/10.

Twarz po:
 Oczy Twojej medoll pomalowałem trzema cieniami- fioletowym, błękitnym oraz purpurowym. Miałaś śliczne odcienie też śliczne odcienie kredek- intensywny fiolet i lazurowy, których po prostu nie mogłem nie użyć ;) Dodałem do tego cielistą szminkę na usta. Policzki delikatnie musnąłem bladoróżowym pudrem. Dobrałem ładnie upiętą fryzurę w czarnym kolorze.

Ubranie przed: 
 Twój strój nawet mi się podoba, aczkolwiek brakuje mi jakichś rajstop oraz czegoś pod spód kamizelki. Poza tym jest wszystko jest poprawne, bardzo ładna branzoletka na ręku ;) Moja ocena: 6.5/10














Ubranie po: 
 U mnie również medoll wygląda szykownie, ale jakoś tak więcej polotu ma ta moja kreacja. Połączyłem tu ze sobą kwiecistą spódnicę (dodałem czarny spód) czarny gorset i świetny żakiet z PPQ. Z dodatków pikowana torba od Chanel i śliczna branzoletka z kokardką, bodajże z zeszłorocznej kolekcji Voile Holiday Boutique.

9 komentarzy:

Weronika pisze...

Zacznę od przed: Tutaj faktycznie kolor włosów jest nie na miejscu. Włosy zlewają się z twarzą. Makijaż bardzo popularny, szkoda, że nie była dodana biel wtedy to już całkiem popularne. Potrzeba czegoś świeżego.
Po: Gago tu jest bardzo ładnie, ale no nie wiem też mi czegoś brakuje.

Ubiór przed: Podoba mi się ten zestaw. Może dlatego, że dodany jest ten cudowny beret :D

PO: Ten płaszczyk czy żakiet pasuje jak ulał do stylizacji. Fajnie połączyłeś sukienkę ze spódnicą :)

Lo0la777 pisze...

Mi sie bardzo podoba zarowno makijaz 'po' jak i stroj 'po'. W ubraniu 'przed' troche wieje nuda.

Allesandra92 pisze...

Makijaż przed jakoś bardzo kojarzy mi się z Sophie. Zawsze jak ją widziałam miała coś w tym stylu... Nie wygląda to źle, ale może rzeczywiście troszkę nudno....

Po jak najbardziej tak :)

Strój przed fajny, ale przydało by się tylko coś pod kamizelkę.
Po genialnie :)

Zuza pisze...

Makijaż "przed" był niedopracowany i nudny. za to "po" zupełnie odmieniony. Bardzo, ale to bardzo mi się podoba . W stroju - to samo :)

Miss.Bou

krzysio100 pisze...

Kolor włosów "przed" kojarzy mi się z "dresiarą". Makijaż "po" jest bardziej oryginalny. Strój "przed" jest trochę niedopracowany. W ubiorze "po" nie podoba mi się ta torebka.


krzysio100

Ewanilla pisze...

podobaa mi się ubiór po :)

Anonimowy pisze...

Wow! Ostatno coś nie potrafię pisać długich komentarzy. Bardzo podoba mi się strój po, natomiast makijarz niestety do mnie nie przemawia

pauliviki_ pisze...

makijaż po podoba mi się choć nie lubię tych włosów ubranie nie zbyt przypadło mi do gustu

Anonimowy pisze...

*Bransoletka Analfabeto -.-