wtorek, 21 grudnia 2010

pauli-wiki

Twarz przed:

Przykro mi to mówić, ale to, co tutaj widzę jest okropne. Nie podoba mi się zaden element twarzy Twojej medoll. Wszystko jest rozmieszczone za nisko bądź za wysoko. Pisałam to juz wcześniej, ale powtórzę jeszcze raz: oko obrysowane ciemną kredką przy wewnętrznym kąciku wygląda baaardzo źle. Moja ocena: 1/10.




Twarz po:
Masz mało kosmetyków. Najchętniej w ogóle nie publikowałabym tej metamorfozy, gdyz z efektu nie jestem zadowolona.. Standardowo zaczęłam od przesunięcia elementów twarzy na odpowiednie miejsca. Na powieki nałozyłam błękitny oraz fioletowy cień. Usta obrysowałam kredką i pomalowałam rózową szminką. Rozjasniłam brwi. Inna fryzura mi tutaj nie pasowała.



Strój przed:

Nie podoba mi się ta stylizacja, ale jest o wiele lepiej niz z twarzą medoll. Przede wszystkim zdjęłabym ten szyjnik. Zmieniłabym równiez buty i spodnie. Moja ocena: 4/10.


Strój po:

Ku mojemu zdziwieniu nie masz duzo ubrań. Patrząc na Twoją szafę, jestem z siebie zadowolona. Stworzyłam czarno-białą sukienkę z rozszerzanym dołem. Na szyję zarzuciłam śliczne korale. Buty powstały z dwóch, róznych par szpilek.

13 komentarzy:

pauliviki_ pisze...

skoro uważasz że wszystko jest źle dlaczego nie napisałaś co mam poprawić ? hmmm już nie mam takiej doll , twój makijaż jest ok ale włosy nie, mogłaś nie publikować tej metamorfozy ubranie średni mi się podoba fakt nie mam dużo ubrani aż sama ostatnio się zdziwiłam niedawno bardzo dużo wyprzedałam

weronika pisze...

Skoro "wszystko jest źle", to chyba oczywiste, ze do poprawy jest "wszystko". Metamorfozę robiłam wczoraj wieczorem, a opublikowałam dopiero dzisiaj, to stanowi dla Ciebie jakiś problem? Dziewczyno, nie bulwersuj się tak.

Allesandra92 pisze...

Skoro jesteś niezadowolona nie publikuj ....

Twarz PRZED nie za ciekawie, wręcz brzydko. A szkoda, bo sądząc po fryzurce trochę już grasz.PO cudu nie zdziałało-rozumiem, że mało kosmetyków.

Ubiór końcowy piękny :)

Anonimowy pisze...

Zg, się do metamorfozy.
Anika6

Karolajn pisze...

te brązowe policzki psują cały efekt, a szkoda bo makijaż bardzo mi się podoba. tak delikatnie

pauliviki_ pisze...

nie bulwersuje się , chodzi mi o to co i jak mam przestawić ...

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Z oceną MeDoll "przed" w zupełności się zgadzam. Niestety w wyglądzie "po" podoba mi się tylko sukienka. Chociaż jeśliby usunąć piegi i mocno brązowe poliki było by całkiem ładnie. :)

Cóż. Pozwoliłam sobie na wykonanie mojej własnej metamorfozy dla pauli-wiki.
Jeśli to jakiś kłopot, czy problem to bardzo przepraszam.
Oto link:
http://i53.tinypic.com/64lawg.png

Pozdrawiam i przy okazji życzę wszystkim Wesołych Świąt!
- Elizka_15

Zuza pisze...

Twarz jak i ubiór "przed" mi się nie podoba. Zbyt prosto, a nawet brzydko. Bardzo podoba mi się makijaż w niebieskich odcieniach. Strój po metamorfozie ma w sobie "to coś" :3

Miss.Bou

Anonimowy pisze...

Bez obrazy dla stylistki ,a le makijaż PO jest okropny.

BeleVile pisze...

mi się bardzo podoba makijaż 'po' ale bez tych brązowych policzków byłby lepszy.

Weronika pisze...

Mi doll przed się podoba, tylko piegi mogłyby być jaśniejsze i rumieńce też :) W po nie bardzo mi się podoba. Makijaż jest OK ale no jakoś nie pasuje mi. Co do stylizacji to dziewczyna, która ma tyle SP mogłaby się jakoś lepiej ubrać.W po jest nieźle ale nie rewelacyjnie ;]

krzysio100 pisze...

Oba makijaże mi się nie podobają. Strój "po" jest ładny, dużo lepszy od ubioru "przed".


krzysio100