czwartek, 23 grudnia 2010

Domkanika

Twarz przed:
 Jest nieźle. Lubię te uczy i usta, zmieniłbym tylko nos i brwi. Włosy mogą być, ale akurat tutaj średnio mi pasują. Jeżeli chodzi o makijaż jest prosty, ale dosyć staranny. Ogólnie nie mam większych zarzutów. Moja ocena: 6/10

Twarz po:
 Twoja kosmetyczka zaopatrzona jest w dużo ładnych kosmetyków, więc nie miałem większych problemów z makijażem. Stworzyłem delikatny, dziewczęcy makijaż łącząc ze sobą trzy odcienie różu na oku, usta musnąłem tylko lekko błyszczykiem z luxe, a policzki pozostawiłem nieumalowane. Strasznie zazdroszczę Ci tej kredki do brwi, ma świetny kolor. Do całości dobrałem rozwianą fryzurkę w jasnym kolorze.

Ubranie przed:
 Jest średnio, bardzo średnio. Są dwa elementy tego stroju, które mi się podobają: pomysł na spódnicę i marynarka, które w sumie tez do siebie nie pasują. Lepiej byłoby z innymi butami i czarnymi rajstopami. Moja ocena: 5.5/10














Ubranie po:
 Stworzyłem dla Ciebie luźną stylizację, którą spokojnie nosić można byłoby na ulicy. Połączyłem ze sobą świetny szary sweter HB i czarne legginsy z Rio. Z dodatków wybrałem wisiorek z sową, czarną torbę i bransoletki na obydwie ręce. Mnie też niezbyt pasowały buty, ale niestety z czarnych to właśnie te były najlepsze.

13 komentarzy:

Sylwia pisze...

Makijaż jest cudowny. :3

Klaudia pisze...

Urzekł mnie wyraz twarzy "po" ! Doll wygląda tak niewinnie :) Strój też na lepsze ale o wiele bardziej zadowala metamorfoza samej główki :p

Domkanika pisze...

Dzięki, bardzo mi się podoba :)

Ewa pisze...

Makijaż PO jest po prostu świetny, rzeczywiście kredka do brwi ma super kolor ;D Co do stroju to nie urzekł mnie jakoś bardzo. Zdecydowanie lepiej wyszła Ci twarz.

Klusia03

Nadia1208 pisze...

Po jest po prostu świetne ; *
Mogłabyś wpisać , mnie na kolejkę do metamorfozy . ? : )

krzysio100 pisze...

Oba makijaże są ładne, choć bardziej podoba mi się wyraz twarzy "po". Strój "przed" nie podoba mi się, "po" jest dużo lepiej.


krzysio100

Anonimowy pisze...

Zgadzam się! makijarz po jest świetny, taki delikatny i subtelny. Co do stroju...nie jestem przekonana. Ta peruka zdecydowanie tu nie pasuje

Ewanilla pisze...

po makijaż jest bardzo ładny. Strój po też, ale myślę, że stać Cię na więcej :)

Lo0la777 pisze...

Cud, miod i orzeszki po prostu ;p

Allesandra92 pisze...

Makijaż PRZED bardzo mi się podoba. Staranny, ładny, efektowny... Nie lubię tej fryzury. Twarz PO jest śliczna, taka zawadiacka.

Ubranie przed wszystkim średnie - buty coś mi podpadają. Po wolała bym ten sweterek bez leginsów.

Cios.mocny pisze...

super

proszę

o

metamorfoze ;)

cios.mocny

Kaaś pisze...

Strój nie powala, ale jest lepiej niż przed. Twarz 'po' boska :)

Anonimowy pisze...

twarz przed: bardzo mi sie podoba ten makijaz, juz nawet nie patrze czy jest starannie

twarz po: rownie ladnie, obie wersje mni sie szalenie podobaja

stroj przed: hmm. faktycznie, srednie polaczenie. marynarka jest ladna

stroj po: stroj typu - dopasuj cos do ciucha hb