piątek, 17 grudnia 2010

gwiezdnaa

Twarz przed

Z daleka twarz Twojej doll wygląda całkiem nieźle, lecz z bliska już tak nie jest. Z elementów twarzy nie podobają mi się brwi nos oraz w tym wypadku kolor oczu. Także sposób w jaki je pomalowałaś daje wiele do życzenia. Poza tym, że jest w miarę starannie kolorystyka i brak przejścia pogarszają całość. Fryzura i policzki są w porządku. Moja ocena: 6.5/10

Twarz po:


Przyznaję bez bicia, że u mnie również nie jest rewelacyjnie ale to za sprawą braku wprawy i tnącej się myszki. Pierwszy raz spodobała mi się ta fryzura! Uważam, że dodaje dollce prawdziwego wyrazu twarzy(?). Makijaż oka to głównie czerń z domieszkami brązu i szarego cienia, policzki również podkreśliłam dość mocno. Ponieważ nie pasowała mi żadna szminka użyłam tylko błyszczyka do wypuklenia ust.

Strój przed:


Podoba mi się :). Kolor leginsów trochę odstaje ale nie przeszkadza to jakoś bardzo. Właściwie to wszystko widać na załączonym obrazku :p. Moja ocena: 8/10
















Strój po:

Bynajmniej nie starałam się dopasować stroju do makijażu. Masz świetną szafę! A najbardziej spodobała mi się bluzka z ogromnym kwiatem, na którą początkowo nie miałam żadnego pomysłu... Udało mi się jednak stworzyć czarną suknię rodem z nowożytnej Polski - taka dama :D. Jedynym dodatkiem jest tu kapelusz, nie chciałam przesadzać.

22 komentarze:

inoo pisze...

naprawdę świetna metamorfoza !
najlepsza tak suknia. xd

miSsInuSsia

Z. pisze...

Świetna metka - i masz rację - tutaj ta fryzura świetnie pasuje. ;D

E w a . pisze...

Łał! Robicie najlepsze metamorfozy! Serio! :O Mogła bym prosićo jedną ? ;)

cajlineczka1522

WojtekRihanna. pisze...

Super strój po !
Tola..xD

Agu$ pisze...

Proszę o metamorfozę.

Louderyou pisze...

genialne! zgłaszam się

ona0910 pisze...

Ja się chciałam spytac i liczę na szybką odpowiedz.... gdzie można się zgłosić, żebyście mi zrobiły metamorfoze ?



ona0910

Klaudia pisze...

Np tu w komentarzu :)

botakchce

MrsDeep12 pisze...

Stój ''po'' jest prześwietny.

Klaudia pisze...

Nie każdemu musi się podobać :)

Odpozdrawiam, botakchce

Kaśka pisze...

Anonimowy.. jak śmiesz podpisywać się, że jesteś mną? :) Świetna metamorfoza, Klaudio. :3 Szczególnie medoll.

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Filip pisze...

Eh, Angel, już się przestraszyłem :D
Komentarz tego ''ktosia'' skasowany oczywiście już ;>

Gockor pisze...

Ładnie . :)

ig☀r / hibiskusek pisze...

Fryzura jak najbardziej pasuje, a sukni jest przepiękna! :D

pauliviki_ pisze...

hmm mi chyba podoba się bardziej przed twarz

My self pisze...

Makijaż....cudo <3

jaVka97 pisze...

Mi wszystko bardziej podoba się przed :(
Takie moje zdanie. ..

Unknown pisze...

Nie wiem co jest lepsze w po: Czy strój, czy makijaż. Jest znakomicie (:

Pozdrawiam glenera

Ewanilla pisze...

Piękna. Jestem pod wrażeniem sukni!!!!!

Zuza pisze...

Pięknie, przecudownie, wspaniale.
Niedługo zabraknie mi komplementów ;)

Miss.Bou

Beata pisze...

a do mnie, nie wiem czemu, nie przemawia ten ogromny, biały kwiat,umieszczony na sukni. jednakże makijaż jak najbardziej, cudowny