sobota, 18 grudnia 2010

Dunia_11

Twarz przed:
 W sumie to chyba nie mam nic do zarzucenia Twojej medoll, jest poprawnie. Ale to wcale nie znaczy, ze jest dobrze. Według mnie Twoja lalka jest nudna, nie przyciąga wzroku, nie ma w sobie tego czegoś. Nie lubię tych brwi ani karnacji, gdybyś je zmieniła byłoby lepiej. Poza tym medoll ma dziwny wyraz twarzy. Moja ocena: 5.5/10

Twarz po:
 Wiem, że też nie jest dobrze, nie jestem z siebie zadowolony. Przy takim układzie elementów twarzy i tej karnacji ciężko było stworzyć mi coś ładne. Makijaż oka jest połączeniem kolorów bordo, fioletu i czerni, której użyłem jako ''przyciemniacza''. Wybrałem też rude warkocze oraz kolczyk w prawej brwi.

Ubranie przed: 
 Twój strój, tak jak i makijaż, jest prosty i zwykły.Nie będę się specjalnie rozpisywał, bo i nie mam o czym. Moja ocena: 6.5/10















Ubranie po: 
 Szykowna, ale młodzieżowa stylizacja. Ubrałem Twoją lalkę w świetny ciemnoszary żakiet, czarną spódniczkę i top,  oraz połyskujące leginsy. Z dodatków wybrałem śliczną torebkę w purpurowym kolorze, naszyjnik z sową oraz kokardę na włosy. Tutaj akurat jest z siebie zadowolony (;



 

15 komentarzy:

Zuza pisze...

Moim zdaniem za bardzo zawyżyłeś ocenę przy stroju "przed", jak dla mni, jest kompletną klapą. Za to ubiór "po" bardzo mi się podoba.
Do twarzy medoll nie jestem przekonana, "przed" jak i "po".

Miss.Bou

Lo0la777 pisze...

Sczerze ? Bardziej podoba mi sie makijaz 'przed' niz 'po'. 'Przed' doll jest taka .. naturalna. Stroj 'po' genialny !

krzysio100 pisze...

Co do twarzy "po" mam mieszane uczucia. Ubranie "przed" jest banalne. Strój "po" jest śliczny.

Anonimowy pisze...

strój "po" jest ciekawy :D wszystko pasuje podoba mi się :)

swag. pisze...

czy mogłabym zamówić u Ciebie metamorfozę ? Czy jak to tam . algida1997 .

AaNnIiTtAaaa pisze...

jeśli mam być szczera, to nic specjalnie nie zachwyciło mnie w tej metamorfozie. strój jest banalny, ale o niebo lepszy od tego przed. w poprzedniej stylizacji przydałyby się jakieś dodatki. taki makijaż po idealnie pasowałby do ciemnej karnacji, przy tej średnio się prezentuje, ale ok :].

Allesandra92 pisze...

Przed rzeczywiście było dość zwyczajnie. Makijaż po nie podoba mi się jakoś szczególnie, ale strój jest genialny.

Weronika pisze...

Wspomniałeś, że nie jesteś z siebie zadowolony. Cóż mi też niezbyt podoba się ta metamorfoza. Jednak oryginał też nie jest oryginalny.
Za to baardzo podoba mi się metamorfoza ubraniowa ;) Chciałabym się tak ubrać. Gratuluję pomysłowości.

PS. Wasz nagłówek jest po prostu zniewalający.

Kaylines pisze...

Jeśli można to zgłaszam się do metamorfozy.
Tak jak poprzednicy wspomnieli strój "PO" jest genialny.

Beata pisze...

nadałaś me-doll chociaż trochę charakteru :) jak już kiedyś pisałam uwielbiam tę fryzurę- warkoczyki <3

Fruzia_x3 pisze...

Zgłaszam się do metamorfozy!

Anonimowy pisze...

Hej :3
Według mnie makijaż lepszy był przed, ale o gustach się nie dyskutuje. Strój "po" o wiele lepszy. Mam pytanie. Czy mogłabym zgłosić się do waszych metamorfoz? Jeśli tak to na stardoll mam nick zlamodelka.

pauliviki_ pisze...

mi makijaż bardziej podoba się przed ubranie po jest o wiele lepsze

Ewanilla pisze...

makijaż po mi się nie podoba, za to ubiór jest całkiem, całkiem : D

Anonimowy pisze...

Nie podoba mi się. Jest nudno, jak na ciebie. Przez tą przerwę na blogu "delikatnie" wyszedłeś z wprawy