piątek, 17 grudnia 2010

daniellecraig17

Twarz przed:

Niedawno robiłam Ci metamorfozę, tyle, ze na innym blogu, a twarzy do tej pory nie zmieniłaś. Tak więc powtórzę się: Nie lubię oczu i brwi, które wybrałaś. Usta są za nisko, a oczy i brwi za wysoko. Makijaz jest prosty, ale starannie wykonany. Moja ocena: 6,5/10.


Twarz po:

Na wstępię stwierdzę, iz w ogóle mi się nie podoba. Masz tylko dwa cienie - czarny i biały oraz zieloną kredkę. Jak juz przed chwilą wspomniałam, niedawno robiłam Ci metamorfozę, a nie chciałam powtarzać tego samego (tj. makijazu). Miałam małe pole do manewru. Wyszło to co wyszło..



Strój przed:

Jest poprawnie kolorystycznie, ale niestety nie przemawia do mnie. Buty, moze i są oryginalne ale wyglądają kiczowato - tragicznie. Zdjęłabym kokardę, gdyz moim zdaniem w ogole tutaj nie pasuje. Proponuję równiez załozyć czarne rajstopy. Moja ocena: 4,5/10.










Strój po:

Nie cierpię wykonywać metamorfoz, gdy ciuchy są porozrzucane po całym apartamencie (w tym przypadku tylko w jednym z pokoi, ale niestety była tam większość ładnych rzeczy). Sama nie wiem czy podoba mi się to co stworzyłam. Głowa mnie boli - ubogie opisy.





13 komentarzy:

Unknown pisze...

Jeżeli mam być szczera to makijaż na innym blogu był lepszy, ale rozumiem, że nie chciałaś się powtarzać. Ubiór po mi się podoba i to chyba na tyle (:

Pozdrawiam glenera

Yuji pisze...

Ładnie dobrałeś ubranie! ;)

Kitka1311

Zuza pisze...

Zgadzam się z poprzedniczką. Ogółem, lalka ma starsznie krzywe brwi i to chyba najbardziej rzuca się w oczy.

Miss.Bou

Lo0la777 pisze...

A mi meedoll bardziej sie podoba 'przed'.

... pisze...

Ślicznie moim zdaniem :))

pauliviki_ pisze...

mi też przed , choć brwi są brzydkie , ale oczy są ok gdyby nie kolor

BlackSheep. pisze...

świetny strój po. :3

jaVka97 pisze...

Makijaż mi się wcale nie podoba. Natomiast ubiór jest świetny ...!

Princes_Serenity pisze...

Fajnie :D

Hannah80210

Allesandra92 pisze...

Bardzo podoba mi się "pierwotna" twarz dolki.Ma charakter, nie jest często spotykana. Surowa i z wyrazem.

Jeżeli chodzi o ubiór zdjęła bym opaskę i zmieniła buty.

Z twoich zmian bardzo podoba mi się proponowany strój - makijaż niekoniecznie.

martyna252 pisze...

Makijaż PRZED ubranie PO :) ale i tak oryginalnie. ;]

martyna252

Beata pisze...

uwielbiam takie ciepłe kolory :)) makijaż z bliska może nie jest zachwycający, jednak w pomniejszeniu daje świetny efekt powiększenia oczu

MrsDeep12 pisze...

Strój mi się podoba, ale torba do odstrzału.