niedziela, 19 grudnia 2010

IndianaJonni

Twarz przed:

Szczerze mówiąc nie mam pojęcia jak opisać twarz Twojej doll. Osobno z elementów nie podobają mi się oczy jakie wybrałeś oraz fryzura. W połączeniu spokoju dalej nie dają mi włosy ale jest poprawnie. Co więcej nawet mi się podoba :D Jedynie makijaż mógłby być bardziej precyzyjny. Moja ocena: 7.5/10

Twarz po:

Dopiero teraz zauważyłam, że oczy pomalowałam trochę za jasno ale no trudno. Wydaje mi się, że całkowicie odmieniłam wyraz twarzy MeDoll. W tym wypadku to czarne brwi i długie włosy dodały pazura. Policzki podkreśliłam trochę jaśniej, oraz zaznaczyłam pudrem nos. Na usta nałożyłam kolejno ciemną szminkę, jasną i "plamkę" błyszczyku. Na koniec pieprzyk przy ustach.


Strój przed:

Strój nie zachwyca. Buty ciekawe, góra też od bidy ujdzie ale to chyba wszystko. Nie wiem co robi tu ta torebka, według mnie ma za żywe kolory dla tego zestawu. Całość raczej przeciętna. Moja ocena: 5/10

















Strój po:

Moim strojem przypomniałam sobie słodkie lato, na które jeszcze sobie poczekamy... Wybrałam z Twojej szafy luźne ubrania, które w połączeniu dały taki o to efekt. Zwiewna sukienka i bolerko. Pod tym miał znajdować się top aczkolwiek odpowiedniego nie znalazłam. Swoją drogą miał on pasować do butów :d. Dodatkiem jest mała torebka na złotym łańcuszku, myślę, że podkreśla urok stroju. To tyle :D

11 komentarzy:

krzysio100 pisze...

Oba makijaże mi się podobają. "Strój przed" to według mnie Za dużo barw i deseni. Ubiór "po" jest ładny, chociaż nie mogę mu się zbytnio przyjrzeć- zlewa się z tłem screen'u.


krzysio100

pauliviki_ pisze...

Zgadzam się z komentarzem na sobą , podoba mi się makijaż a ubranie przed hmm jest za dużo wszystkiego

Anonimowy pisze...

Mam do oddania za darmo konto,
317sp
tutaj można obejrzeć
http://www.stardoll.com/pl/user/?id=63584204

wiem że nick może nie za ciekawy , może da się wybłagać admina aby zmienił... w każdym bądź razie
chętnych zapraszam na gg
28660522

- konto na zawsze, zmieniasz maila, potwierdzasz i masz

pozdrawiaam...

Anonimowy pisze...

met. po :) super, a makijaż super tylko że przed policzki były extra .

Anonimowy pisze...

krytakrytyczka zrobiła parodię waszego bloga xd. ale nie skrytykowała was ani nic :). dobra jest : http://krytyka-krytyczki.blogspot.com/

Weronika pisze...

W metce nie widzę zbytniej różnicy w makijażu. Natomiast metka 'po' w ubiorze podoba mi się :)

ig☀r / hibiskusek pisze...

Makijaż po bardzo podobny do tego przed, aczkolwiek podoba mi się ;3 Bardzo lubię stroje tego typu, które wykonałaś - lekkie, zwiewne, bardzo fajnie :D (Btw, Po Indiana nie ma kropki w nicku)

Klaudia pisze...

Kurczę no właśnie wszystko widzi się dopiero pod koniec : d, wiedziałam, że jak sama przepiszę nick to będzie źle ;d

Agu$ pisze...

Zgłaszam się do metamorfozy.

Allesandra92 pisze...

Makijaż PRZED boski. Jest coś w twojej twarzy takiego....hipnotyzującego. Delikatnie, dziewczęco, romantycznie. Może tylko policzki za mocno podkreślone. PO całkiem ładnie, ale pieprzyk bym sobie darowała.

Ubranie przed miało być oryginalne, a wyszło nie za ciekawie. Torebka jest zupełnie nie do tego. PO ładnie, delikatnie, klasycznie z nutką polotu ;)

Lo0la777 pisze...

Taak, bardzo podoba mi sie makijaz 'przed'. 'Po' tez jest bardzo "hipnotajzyn" ;> .