poniedziałek, 20 grudnia 2010

ewelina202

Twarz przed:

Dobór kolorów oraz fryzura bez zarzutu. Uważam, że nie potrzebnie obrysowałaś kredką(lub eyelinerem) całe oko, nie wygląda to dobrze. Poza tym nie wiem co robi tu ta spinka, kolorowy motylek nijak pasuje do tej ciepłej stylizacji. Mimo to największym minusem są brwi. Według mnie po prostu beznadziejne :D. Moja ocena: 7/10

Twarz po:

Na wstępie dodam, że dużo ale to dużo lepiej twarz prezentuje się z czarnymi brwiami o bardziej zaostrzonym kształcie (wiem bo sprawdzałam: d). Tak więc pomijając ten mankament wyszło nawet tak jak chciałam. W ogóle chyba po raz pierwszy na tym blogu zdecydowałam się na dodatek w postaci kolczyków! Efektem jest kobieta-jogurt o smaku owoców leśnych :p.

Strój przed:

Nuda. Jest pusto i w dodatku brzydko. Wzorzysta tunika, leginsy i błyszczące(?) buty to chyba lekka przesada. Dodatki też znikome. Chociaż plus za pomysł z dodaniem koronki :). Moja ocena: 4/10
















Strój po:

Nie doradzałam Ci wyżej żadnej zmiany ponieważ znając Twoją "szafę" nie wiedziałam na co mogłabyś poszczególne elementy ubioru poprawić. Mi też nie było łatwo tym bardziej, że wszystkie rzeczy masz porozrzucane po pokoju. Połączyłam se sobą wielobarwną spódnicę oraz szalik imitujący top. Ledwo widoczny biustonosz to celowy zabieg aby nadać choć nutki charakteru temu połączeniu. Szyję zdobi kokarda, zaś na udzie spoczywa torebka. Nie znalazłam żadnych bardziej pasujących butów.

11 komentarzy:

Weronika pisze...

Hm powiem tak. Lubię ten blog choć metamorfozy nie zawsze są takie 'bum' xD Tym właśnie razem mnie nie zaskoczyłaś. Fakt, makijaż wyszedł bardzo ładny ale ubraniowa metka mi się nie podoba. :}

Klaudia pisze...

Pozwól, że sprostuję :) Wiadomo, że zawsze chciałoby się stworzyć coś wartego uwagi czytelników, jednakże nie każdy posiada szafę dającą takie możliwości. Jeśli więc chcesz oceniać czy dałyśmy z siebie wszystko czy nie odwiedź najpierw osobę której metamorfoza była robiona :)

botakchce

AaNnIiTtAaaa pisze...

fajnie, tylko troszkę nie pasuje torebeczka, ale poza tym ok :]. postanowiłam odwiedzić ewelina202 i faktycznie, ma skąpą szafę i wszystkie ciuszki są w innym stylu. postanowiłam zmierzyć się z tym zadaniem. i ujmę to tak... nie wyszło xD.
link: http://img98.imageshack.us/i/frg.png/

ewelina202 pisze...

Przepraszam , zapomniałam . Mogłam wyjąć ciuszki . xd Dziękuje za metamorfoze . Zastosuję się do twojej uwagi , i zmienie te brwi x]]
-ewelina202

krzysio100 pisze...

Bardzo podoba mi się metamorfoza twarzy. Ubranie "przed" nie podoba mi się. Strój "po" jest dużo lepszy, chociaż ta "kokarda" trochę mi nie pasuje.


krzysio100

Zuza pisze...

Makijaz "przed" nawet mi się podobał, ale wiało nudą. Metamorfoza twarzy świetna, uwielbiam takie mocne i kremowociemne odcienie. Stroju przed komentować nie będę, bo to zwykła sukienka z dodatkami. W ubraniowej zmianie nie podoba mi się tylko ta kokarda i buty, które mogłybybyć szpilkami, ale rozumiem; nie zawsze znajdzie się to, czego się szuka :)

Miss.Bou

Rosalie_989 pisze...

Makijaż śliczny, chyba jeden z najlepszych.

Allesandra92 pisze...

Makijaż PRZED bardzo mi się podoba. Tylko motylek out ;) PO ciekawie, bardzo kobieco i romantycznie. Kocie oko wygląda bosko.

Ubiór PRZED średni. Szkoda, że masz leginsy, a nie rajstopy. Buty do zmiany. Mile widziana torebka. PO wyszło cudownie, ciekawe wykorzystanie HB spódnicy... Uwielbiam ten płaszczyk :)

Lo0la777 pisze...

Rczeczywiscie makiijaz 'po' swietny! Co do stroju 'po', hmm, nie mam nic do zarzucenia, aczkolwiek nawet mi sie podoba.

Karolajn pisze...

o tak. metamorfoza twarzy jest genialna!!

pauliviki_ pisze...

makijaż ładny choć włosy niee , ubranie może być chociaż torebka nie pasuje