piątek, 17 grudnia 2010

MissStarMadlen

Twarz przed:
 Twoja medoll mi się podoba.  Każdy element twarzy do siebie pasuje. Wybrałaś ładne oczy i brwi, jednakże według mnie są zdecydowanie za wysoko umieszczone. Ogólnie medoll ma bardzo prosty, ale ładny i schludny makijaż. Moja ocena: 8/10

Twarz po: 
 W Twoim wydaniu było chłodno, medoll wyglądała wręcz jak lodowa księżniczka, a u mnie jest cieplej. Makijaż jest dużo mocniejszy i bardziej wyrazisty. Postanowiłem na mieszankę leśnych kolorów- brązu i zieleni z domieszką czarnego na powiece. Całość wygląda dosyć niezobowiązująco i świeżo.

Ubranie przed:
 Hm, nie podoba mi się.Ani elegancka koszula, ani włochate spodenki, ani czarne rajstopy, nic do siebie nie pasuje. Nie wiem co mogę więcej powiedzieć, po prostu jest bardzo słabiutko. Moja ocena: 2/10














Ubranie po:
Jest elegancko, a zaraz ciepło, co na pewno byłoby dobrym krokiem widząc to co dzieje się na dworze. Ubrałem Twoją medoll we wzorzysty płaszczyk z Kohls, połączony ze swetrową sukienką, czarnymi rajstopami, torebką na ramię od Chanel oraz ciepłym, czarnym szalikiem z DKNY ;)


15 komentarzy:

sdfgh pisze...

super
qbritneyq

Lo0la777 pisze...

Zakochalam sie w stylizacji 'po' !.

Jak swietnie znow widziec metamorfozy na tym blogu.

Klaudia pisze...

Jak Ty to robisz?:(

Unknown pisze...

Haha, myślałam, że to już koniec chwalenia metamorfoz, a chyba to dopiwero poczętek. Chyba już wiesz, że jest naprawdę dobrze? ;p

Pozdrawiam glenera

jaVka97 pisze...

Hm.
Podoba mi sie metamorfoza po makijazu. Natomiast wersja z ubraniem nie przypadla mi do gustu ani jedna ani druga :(

.Marti1997 pisze...

Gdzie można si ę zgłosić ?
Jak co to się zgłaszam .
Nick .Marti1997 n
Jestem obserwatorem

pauliviki_ pisze...

medoll po jest śliczna ale ubranie takie sobie , nie lubię tego szalika
pauli-wiki

martyna252 pisze...

metamorfoza po jest genialna!. Straaasznie mi się podoba.

martyna252

... pisze...

Bardzo ładnie :]

Zuza pisze...

Świetny dobór kolorów w makijażu jak i zarówno w stroju. Nic więcej nie mam do dodania :3

Miss.Bou

Princes_Serenity pisze...

świetnie - mogłabym prosić o metamorfozę

Hannah80210

Sylwia pisze...

Świetnie!

Beata pisze...

stylowo ;) fantastyczna stylizacja... i te okularki ;D

k.l pisze...

Świetny makijaż! Uwielbiam te kolory.

MrsDeep12 pisze...

Stylizajca ''po'' jest świetna, ale makijaż raczej niezbyt odkrywczy.