poniedziałek, 27 grudnia 2010

Edusss

Twarz przed:
Elementy twarzy są okej, fryzura też, jednak makijaż wcale mi się nie podoba. Brak jakiegokolwiek przejścia pomiędzy cieniami. Policzki pomalowałaś okropnie, na usta nałożyłaś zdecydowanie za dużo błyszczyka. Jeżeli wybierasz czarne włosy, powinnaś zacieniować brwi na ten sam kolor. Ocenę zawyżam tylko i wyłącznie za elementy twarzy. 4/10

Twarz po:
Postanowiłam całkowicie odmienić twoją Medoll i chyba mi się udało. Fryzurę zmieniłam na niechlujnie ułożoną w kolorze brąz. Brwi zacieniowałam pod kolor włosów, oczy umalowałam cieniami: czarnym, fioletowym oraz bordowym. Policzki musnęłam różem, po środku ust dodałam plamkę w cielistym kolorze.

Strój przed:
Uhm. Twój strój jest strasznie banalny. Lubię tą spódniczkę, rajstopy pasek i buty. Bluzka nie podoba mi się, a na pewno nie w tym zestawie. Mogłaś trzymać się złota i czerni, pewnie wyszłoby o wiele lepiej. 2/10

Strój po:
Miałaś tylko dwie strony ubrań, plus kilka na trzeciej stronie, na szczęście nie miałam większych problemów ze stworzeniem stroju. Klasyczne połączenie czarni i bieli. Wykonałam dla ciebie czarną sukienkę z białymi wstawkami, na wierzch dorzuciłam białą kamizelkę. 

19 komentarzy:

Allesandra92 pisze...

Twarz przed podoba mi się. Co do przejść pomiędzy cieniami prawda, ale w tym wypadku nie jest tak źle.
Po wszystkim wygląda całkiem inaczej, ale mi akurat to się nie podoba...

Strój przed nawet, nawet. Co z tego, że prosty ?
PO fajnie :)

Kaaś pisze...

Strój "po" jest ok, ale nie podoba mi się kamizelka :]

Sylwia pisze...

Allesandra92 - Nie jest źle? Hahah, błagam :). Na stardollu można się wykazać, a ja nie lubię strojów składających się z 3 elementów, warto ruszyć trochę głową i wykombinować coś lepszego. :)

ig☀r / hibiskusek pisze...

Makijaż przed jest przeokropny. Za to twarz po prezentuje się bosko! Naprawdę bardzo mi się podoba :> Jest prosto, ale pięknie. Wydaje mi się, czy pobawiłaś się w modelowanie twarzy brązowym pudrem oraz cieniem? :3

krzysio100 pisze...

Nie podoba mi się makijaż "przed". "Po" jest bardzo ładnie, chociaż czegoś mi brakuje. Strój "przed" jest banalny, ale chyba nie jest aż tak zły. "Po" jest nawet OK.


krzysio100

Sylwia pisze...

Nie wydaje ci się, Igorze. :3

Lo0la777 pisze...

Cudna, cudna twarz 'po'.
Stroj 'po' tez ci wyszedl ;p

Ewanilla pisze...

No nie wszyscy mają jakieś pomysły, by zrobić ubiór z 10 ciuchów. Chyba najważniejsze jest raczej to, że wygląda to ładnie, a nie, że liczy się ilość ciuchów. No strój przed jakiś masakryczny nie jest. A po jest ładny, tylko bym zrezygnowała z białej kamizelki :).

Sylwia pisze...

W tym przypadku nie wygląda to ładnie. Skoro tak się znacie, załóżcie swojego bloga, ja oceniam według SIEBIE.

Anonimowy pisze...

twarz po jest EXTRA! ale ubranie przed zdecydowanie bardziej mi się podoba , po wygląda jak jakaś............gosposia(?)to białe nie pasuje

Anonimowy pisze...

hallo,...... jakieś dwa tygodnie(albo więcej )temu prosiłam o metamorfozę , widzę że się nie doczekam......

Anonimowy pisze...

żal - napisałaś tą torebkę czy coś tam zamiast tę torebkę żal mi cie dziecko ....
Beata :P

Chocolatte pisze...

Panie "Anonimowy" boisz się ujawnić? ;> Skoro taki/a jesteś mądry/a to zaloguj się i wtedy pisz :P

uczestk pisze...

Strasznie podoba mi się twarz po. Co do stroju szczerze mówiąc nie podoba mi się. To przez tą kamizelkę,nie lubię jej dziwnego 'kształtu'. Tak czy siak metamorfoza bardzo fajna :)

Natkaa^^ pisze...

Yo, jeszcze przed metamorfozą bloga byłam w liście zgłoszonych, teraz mnie tam nie ma . Zgłaszam się jeszcze raz ! :)

Made pisze...

Przyznam ,że krecja PO jest ładna .Wygląda na banalną jednakowoż taka nie jest hmm ciekawe.Co do makijażu promowana ostatnio jest naturalność i tutaj ona jest... również do makijażu PO nie mam zastrzeżen ;D ale... brakuje mi tego czegoś ;D ale znając twoje pomysły to następna metamorfoza będzie fajna ;p

vanessa-ok

weronika pisze...

Makijaż "po" mnie podnieca. :o

k.l pisze...

Makijaż "po" jest śliczny strój też mi się podoba :>

Anonimowy pisze...

twarz przed: jak dla mnimnie usta przy tym makijazu wygladaja strasznie. tworzy sie takie zludzenie optyczne ze sa baardzo wysoko. ogolnie makijaz mi sie nie podoba i to prawda. brak jakichkolwiek przejsc mniedzy cieniami
twarz po: ladna, ale przeszlas z jednej skrajnosci w druga. malo makijazu

stroj przed: fakt prosty, ale nie wyglada najgorzej wiec dalabym tu z 2 punkty wiecej

stroj po: sliczny, klasyczny, elegancki - tak mozna go okreslic