czwartek, 23 grudnia 2010

Error

Twarz przed:

Z elementów twarzy, które wybrałaś nie podobają mi się tylko brwi. Reszta jest w porządku. Usta są za nisko. Jezeli chodzi o makijaz, to moze i jest oryginalny ale wykonany bardzo niestarannie. Radziłabym Ci zdjąć tę opaskę i kolczyki. Moja ocena: 7/10.


Twarz po:

Jak zwykle zaczęłam od przesunięcia części na prawidłowe (moim zdaniem) miejsca. Na powieki nałozyłam dwa odcienie rózowego oraz czarny cień. Usta pomalowałam trzema szminkami: najpierw jedną warstwę czerwonej, następnie jedną rózowej z DOT, a na sam koniec plamkę niewiele rózniącej się kolorem od poprzedniej, na środku ust. Policzki delikatnie musnęłam rózem. Wybrałam WSPANIAŁE okulary, w których jestem zakochana po uszy.


Strój przed:

Jest prawidłowo. Powiem nawet, ze mi się podoba! :3 Wprowadziłabym jedynie małe poprawki (tj. przesunęłabym pasek nizej, zmieniłabym bransoletkę na taką z ćwiekami, załozyłabym jeszcze jedną parę ciemnych rajstop). Moja ocena: 8/10.


Strój po:

Masz w szafie sporo ubrań, jednak trudno jest z nich stworzyć jakiś ciekawy strój. Efektem 20 minutewgo kombinowania jest ta oto stylizacja. Twoja medoll kojarzy mi się z dziewczyną wracającą z egzaminów (ZUO). Rózowy top posłuzył mi jako sweter, pod który załozyłam koszulę z krawatem i parę bluzek, aby powstał na dole efekt wysuwającej się spod swetra kolorowej koszuli. Spodnie powstały z czarnych rurek i błyszczących rajstop. Na nogach spoczywają czarno-rózowe koturny. W tej stylizacji brakuje mi tylko zeszytów i kawy w ręku :D


Swoją drogą, zyczę Wszystkim czytelnikom (i nie tylko) Wesołych świąt. Nie jestem najlepsza w składaniu zyczeń, tak więc jest krótko i zwięźle. :P

11 komentarzy:

Olka. pisze...

Makijaż po śliczny !
strój też mi się bardzo podoba :D

MrsDeep12 pisze...

Powiem szczerze, że mi się nie podoba. Usta są za wysoko, wcześniej były lepiej - że tak powiem - umiejscowione.

Ewa pisze...

Makijaż wykonany świetnie ;d Co do stroju nie jestem przekonana ale na pewno nie jest to nudny strój na egzamin jak już ^^

Klusia03

krzysio100 pisze...

Makijaż "przed" nie podoba mi się. Twarz "po" jest lepsza, ale według mnie przesadziłaś z różem. Metamorfoza ubraniowa niezbyt mi się podoba.


krzysio100

Anonimowy pisze...

Twarz po jest super.Bardzo podoba mi się dobór kolorów. Strój po niespecjalnie przypadł mi do gustu
P.S Moglibyście usunąć weryfikację obrazkową przy dodawaniu komentarzy? To strasznie wkurzające

Ewanilla pisze...

spoko! Trochę za różowo, ale wszystko jest do siebie dobrze poskładane xd

BeleVile pisze...

usta w ' po ' są cudowne.
co do stroju to przed byłby świetny, gdyby zrobiono poprawki mniej wiecej takie jak napisałaś.
co do stroju po to niezbyt mi sie podoba.

Lo0la777 pisze...

Stroj 'po' - nie wiem dlaczego, ale niezbyt mi sie podoba..
Makijaz 'po' - zaszalalas, pieknie to wyszlo.
I tyle ;]

Allesandra92 pisze...

Makijaż przed jest taki w stylu trochę zbuntowanej, niegrzecznej dziewczyny... Nawet nieźle, ale za mocne brwi.... PO nie podoba mi się :/

Strój przed prosty i fajny, po nie dla mnie. Ale buty fajne ;)

Kaaś pisze...

Strój średni, twarz boska (oczywiście 'po') :)

Anonimowy pisze...

twarz przed: nie podoba mi sie makijaz. elementy twarzy sa plusem

twarz po: ladnie ;)

stroj przed: faktycznie, nawet ladnie

stroj po: hmmm... nie jest zle :)