środa, 22 grudnia 2010

kotcica_manka

Twarz przed:
 Twarz Twojej medoll kompletnie nie przypada mi do gustu. Jest cukierkowo, sztucznie i kiczowato. Najgorsze z tego wszystkie są według mnie makijaż oczu i ten kwiatek. Jedynym elementem twarzy, który lubię jest nos. Poza tym zarówno oczy, brwi oraz usta są do wymiany. Moja ocena: 3/10

Twarz po:
 Całkowita przemiana. U mnie medoll wygląda świeżo, młodzieżowo i przebojowo. Mimo wszystko Twoja kosmetyczka nie prezentuje się tak tragicznie, jak by się mogło zdawać. Oczy pomalowałem trzema odcieniami niebieskiego i przyciemniłem kolorem czarnym przy zewnętrznych kącikach. Policzki delikatnie musnąłem różem, a usta pomalowałem na dwa odcienie różowego. Założyłem też Twojej lalce jaskrawoniebieskie Ray Ban'y.

Ubranie przed:
  Mógłbym ten strój opisać tymi samymi epitetami co makijaż- kiczowaty, cukierkowaty, niestaranny. Ta torebka w ogóle nie pasuje do sukienki ani szpilek, które poza tym są jeszcze okropnie brzydkie. Przykro mi. Moja ocena: 1/10














Ubranie po:
Twoja szafa składała się głównie z darmówek, ale starałem się zrobić coś ładnego. Wyszła mi kremowa sukienka połączona z czarnym paskiem, torbą na łańcuszku od Chanel (którą bardzo lubię) i zwykłych, ciemnych szpilek.

8 komentarzy:

Zuza pisze...

Wizerunek medoll "przed" jest okropny, nawet nie będę komentowała. Za to "po" podoba mi się i makijaż i strój, chociaż wielkiej rewelacji nie ma :3

Miss.Bou

Lo0la777 pisze...

Oczywiscie, ze jest lepiej. Chociaz stroj 'po' mi sie nie podoba.. nie wiem.. czegos mi brakuje.

Karolajn pisze...

medoll po podoba mi się. jednakże kolor włosów nie przypadł mi do gustu/
w ubiorze po brakuje mi czarnych rajstop

Allesandra92 pisze...

Twarz PRZED rzeczywiście bardzo dziecinna i kiczowata... PO wyszło extra.

Strój PRZED jest taki sam jak makijaż, czyli " za różowy ", w złym tego słowa znaczeniu. PO jak najbardziej na tak :)

Ewa pisze...

Twarz dollki po metamorfozie wygląda bardzo dobrze, jednak żałuje, że oczy są zakryte i nie widać makijażu :) Co do stroju to jest faktycznie lepszy ale nie zachwyca.

krzysio100 pisze...

Twarz "po" bardzo mi się podoba. Metamorfoza stroju nie przypadła mi do gustu, pomimo to strój Filipa jest ładniejszy.


krzysio100

Magdalena pisze...

Nie rozumiem po co te okulary w twarzy po. Wydaje mi się, że makijaż był świetny, ale po co go kurczę zakrywać, tego za nic nie rozumiem...

Anonimowy pisze...

twarz przed : ... bleeeee!!!!!!!!!!!!

twarz po: fajnie, ale ja nie lubie zaslaniac twarzy okularami, a te akurat sa brzydkie

stroj przed: nudaaaaaaaa...

stroj po: boski!!! idealny na lato ;DD