piątek, 17 grudnia 2010

Rozpoczynamy imprezę! ;D

Witam na oficjalnej imprezie z okazji powrotu naszego bloga! Mam nadzieję, że wszyscy jesteście już gotowi by zacząć zabawę z konkursami, informacjami i metamorfozami przede wszystkim! ;)
Mam dla Was dzisiaj kilka niespodzianek, które mam wielką nadzieję Wam się spodobają ;) Tak jak widzicie, w pasku bocznym na początku umieszczony jest mini shoutbox, w którym każdy może coś wpisać.Zapraszam do komentowania nowego wyglądu bloga, metamorfoz i ogólnie gadania z innymi gośćmi imprezy.
Zacznijmy może od dzisiejszego najważniejszego konkursu- kreacji wieczoru. Czy wasze medoll są już przebrane w wieczorowe stroje?? Jeżeli nie, to macie czas do końca imprezy, bowiem oceniamy tylko medoll w kreacjach wieczorowych ;p Na pewno też chcecie wiedzieć jaka jest nagroda w konkursie. Otóż nagrodą jest:
- 300 stardollarów + różowy Hot Buys Blazer ;)
No i oczywiście jakieś tam upominki dla wyróżnionych ;)
Poza tym dzisiaj odbędą się jeszcze dwa duże konkursy. Kolejnym z nich jest konkurs na komentowanie. Polega on na tym, że z osób komentujących każdy dzisiejszy post na blogu wylosujemy dwie osoby, które zdobędą po 100 sd! O kolejnym, na medoll wieczoru, dowiecie się wkrótce ;)
Jedną z atrakcji dzisiejszego wieczoru będzie też opublikowanie przeze mnie szczerego, acz krótkiego wywiadu z Gabisią9, która tak nawiasem mówiąc obserwuje naszego bloga ;) Czeka nas również sporo metamorfoz, dużo konkursów i wiele, wiele więcej.

No to teraz przyszedł czas, abym ja pochwalił się SWOJĄ kreacją wieczoru :D Możecie ocenić pod spodem jak wam się podoba ;)

Życzę udanej zabawy! ;3

Edit: Jeżeli chodzi o zgłoszenia do konkursu to postaram się przejrzeć kreacje wszystkich, którzy napiszą tutaj swój komentarz z nickiem ;3

65 komentarzy:

cocoschanel10 pisze...

jest śliczna;)

Gockor pisze...

Śliczna , idę ubierać moją medoll .

Elcias pisze...

Świetna kreacja! Moja jeszcze nie gotowa... :>

sdfgh pisze...

super liczę na super zabawe
qbritneyq

daniellecraig17 pisze...

Twoja jest naprawdę świetna. Życzę udanej zabawy wszystkim :) Oraz świetnej reaktywacji.

Kaaś pisze...

fajnie :)

jaVka97 pisze...

A do tej kreacji trzeba się zgłosić czy jak ? xD
Jażeli trzeba to ja się zgłaszam ! :D

... pisze...

Nikt Cię n i pobije ! Jesteś mistrzynią !!!

xXXx pisze...

Cudo !

Anonimowy pisze...

ZAPROŚ MNIE plis . magdalenka102

inoo pisze...

świetna ! chyba nikt nie zrobi lepszej niż ty zrobiłeś :]

miSsInuSsia

Asica1998 pisze...

Wspaniale..Brak słów

Hillgilly pisze...

wyglądasz świetnie, bardzo elegancoko ;)

pauliviki_ pisze...

Ładnaa , już się ubrałam Xd ale do tego konkursu trzeba się zgłaszać czy coś ? jak tak to się zgłaszam
pauli-wiki

Princes_Serenity pisze...

Wyglądzasz ślicznie :)
Zgłaszam się (jestem juz ubrana)

Hannah80210

WojtekRihanna. pisze...

Zaraz wystroje dollkę ;D

Sandra93 pisze...

ładnie ale jakoś nie lubię tego parasola ;]

Yuji pisze...

Wyglądasz super! Jak to ma być z tymi kreacjami? Ty będziesz na konta wchodzić? ^^

Kitka1311

Hihi pisze...

Cudnie wygląda!=)

Lo0la777 pisze...

Twoja kreacja rzadzi ! ;>

Ja mam troche bardziej ekstrawagancką.

Lo0la777

My self pisze...

cudo a do tego konkursu trzeba się zgłaszać jak tak to zg się

olusia_130

Unknown pisze...

zgłaszm się

MissStarMadlen

Anonimowy pisze...

Kreacja godna podziwu! Choć lepiejby było bez parasolki ;)
DiamondRoyale

Anonimowy pisze...

jest piękna :)
grapcia10

ewelina202 pisze...

mmm, śliczna ! :D
zgłaszam się , za chwilkę zrobie tą kreacje :))
ewelina202

k.l pisze...

Jestem już gotowa.

Victoria (S&S) pisze...

Jestem już gotowa.Może coś mi się trafi.

Sylwia pisze...

Zbyszka_XD - *mistrzem. (:

Sylwia pisze...

Zbyszka_XD - *mistrzem. (:

Lipglosek pisze...

Moja kreacje : Lipglosek

... pisze...

Zgłaszam się :) U mnie w apartamencie makijaż i ubranie <33

Victoria (S&S) pisze...

Zapomniałam podać nick: jonasbrot345 ;) Zapraszam

ig☀r / hibiskusek pisze...

Zgłaszam się na konkurs z kreacja wieczorową, ale nie jestem pewien, czy to pod tym postem xD

hibiskusek

Agnes pisze...

Fajny parasol :-D

miss140xd pisze...

Zgłaszam się.

Mój nick: miss140xd

memorie(m)s pisze...

cudowna suknia...

Karolina ♥ pisze...

fajne ;)
phelka

WojtekRihanna. pisze...

Kreacja gotowa.
Jeśli faktycznie trzeba się zgłaszac , no to : zgłaszam się ;D
Tola..xD

Zuza pisze...

Przecudowna sukienka :3
I jeśli mogę, zgłaszam si do konkursu na kreację :)

Miss.Bou

ILoveEDMMusic pisze...

zglaszam się ILoveEDMMusic

funclub14 pisze...

Pięknie! Nie potrafię oderwać wzroku od tego w co ubrałeś tą lalkę ;p
funclub13

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się do konkursu na kreację, Diana339

Im__Happy__Girl pisze...

Zaryzykuję, zgłaszam się.

Elcias pisze...

Uff, mój strój już gotowy. :D

Im__Happy__Girl pisze...

Nick, Im__Happy__girl

Alexx. pisze...

zgłaszam sie do konkursu na stylizacje

Anonimowy pisze...

śliczna kreacja ; )
zgłaszam się

Riawana

Gosia pisze...

od kiedy na impreze wieczorową jako dodatek wybiera się parasolke?

memorie(m)s pisze...

zgłaszam się do konkursu

Anonimowy pisze...

no no no elegancko! ślicznie :*buziaczki

SashaTwilight1 pisze...

Zgłaszam się do tego konkursu.
Na stardoll jestem SashaTwilight1

A po za tym ŚWIETNY strój!!!

ada pisze...

zgłaszam się. Może i nie jest za ładny ale mnie się podoba. ślicznie ubrałeś swoją MeDoll.



selina2233

Sylwia pisze...

i_am_collector - Od wtedy, od kiedy jesteś modowym znawcą. :*

kusiaa pisze...

łaa, ja też się zgłaszam/ Kusiaa

ig☀r / hibiskusek pisze...

o, widzę że nasza modowa wyrocznia uraczyła nas swoimi złotymi radami (:.

weronika pisze...

I_am_collector - od: za tydzień.

martyna252 pisze...

zgłaszam się :)

martyna252

Beata pisze...

ZG SIĘ

B.E.A.T.K.A

Sznycel. pisze...

Zgłaszam się ^^
kajka512

PS : Fajnie że blog znów funkcjonuje :* i ładną stworzyłaś kreację :D

gwiezdnaa pisze...

zgłaszam się <3

Gwiezdnaa

odetta1111 pisze...

zg się

Unknown pisze...

Świetna kreacja, jak zawsze :)

Pozdrawiam glenera

Ewelinaa ( Ecia111 ) ;3 pisze...

Superr . ! ^^

Ecia111

Beata pisze...

kreatywnie, jak zawsze :)

Alexx. pisze...

ps: ja to minio11