piątek, 24 grudnia 2010

uczestk

Twarz przed:
Twoja doll ma chłopięcy wyraz twarzy, co nie bardzo mi się podoba. Fryzura do wymiany, nos i usta wyglądają ładnie u ciemnoskórej dollki. Makijaż jest w porządku, ale zrezygnowałabym tu z pudru i różowych ust, zacieniowałabym też brwi na czarno. 5,5/10

Twarz po:
Wykonałam delikatny makijaż w odcieniach zieleni. Usta pokryłam cielistą pomadką, policzki lekko musnęłam różem. Brwi zacieniowałam pod kolor włosów. Zrezygnowałam z dodatków.

Strój przed:
Strój podoba mi się, aczkolwiek zdjęłabym tą koszulkę z rozszerzonymi rękawami, czy coś, ponieważ dół sukienki jest już szeroki. Brakuje mi tu jakiejś torebki,. może bardziej skomplikowanych butów. 7/10

Strój po:
Wykonałam dla ciebie szaro-czarny zestaw. Talię podkreśliłam czarnym paskiem, na nogi założyłam buty z Elle, które strasznie lubię, dodałam na nie bransoletkę z ćwiekami. Z dodatków wybrałam czarną torebkę na szarym łańcuchu i beret.

9 komentarzy:

krzysio100 pisze...

Nie podoba mi się wyraz twarzy "przed", "po" jest lepiej. Co do makijażu "po" mam mieszane uczucia. Strój "przed" jest ładny, ale według mnie mógłby być bardziej dopracowany. Strój "po" jest OK, ale nie podobają mi się bytu połączone z bransoletką.


krzysio100

Lo0la777 pisze...

Oooo ! Twarz 'po' jest powalająca. Bardzo, ale to bardzo mi sie podoba. Wyglada tak.. realnie ! ;]
Co do stroju: i 'przed', i 'po' mi sie podoba.

Anonimowy pisze...

Twarz mi się nie podoba, jest zbyt zwyczajna, brakuje mi tu czegoś. Strój świetny zarówno przed i po.

Ewanilla pisze...

strój - przed i po jest super.

Allesandra92 pisze...

Twarz PO cudowna. Stroje średnie...

Anonimowy pisze...

Bardzo mi się podoba. Dziękuję bardzo za metamorfozę :)

Uczestk.

Kaaś pisze...

Strój 'po' jest bardzo fajny, a twarz taka średnia. Po metamorfozie jest na pewno bardziej naturalna, ale i tak nie lubię tych oczu :P

Anonimowy pisze...

twarz przed: nie podoba mi sie. brzydkie brwi. plusem sa usta, ladnie pomalowane policzkim i ciekawie nawet pomalowane oczy. ale sa zbyt wysoko

twarz po: ladnie, slicznie, natomiast zmienilabym kolor wlosow. nadal doll wyglada chlopieco

stroj przed: tez tak uwazam

stroj po: boski!!! cudo ;** moglabym sie dowiedziec z jakich ciuchow go zlozylas? ( moglabym poprosic o link z ciuchami)

Anonimowy pisze...

twarz przed: nie podoba mi sie. brzydkie brwi. plusem sa usta, ladnie pomalowane policzkim i ciekawie nawet pomalowane oczy. ale sa zbyt wysoko

twarz po: ladnie, slicznie, natomiast zmienilabym kolor wlosow. nadal doll wyglada chlopieco

stroj przed: tez tak uwazam

stroj po: boski!!! cudo ;** moglabym sie dowiedziec z jakich ciuchow go zlozylas? ( moglabym poprosic o link z ciuchami)