środa, 22 grudnia 2010

Vaaifa

Twarz przed:
 Twoja medoll jest w sumie ok, poza jedną rzeczą, która psuje cały wizerunek.Otóż są to włosy. Ta fryzura jest identyczna do fryzury jaką ma na głowie Jola Rutowicz, nie wspominając o tym, że medoll wygląda z nią jak zmokła kura. Makijaż jest niezły, ale zamiast białej kredki na dole dałbym czarną, lepiej prezentowałoby się wtedy oko. Elementy twarzy na plus. Moja ocena: 6/10

Twarz po:
 Ja postawiłem na jaśniejszy look, bardzo dużą rolę w tym odgrywają włosy. Oczy pomalowałem kolorem turkusowym, niebieskim i białym. Podkreśliłem je również czarna kredką z dodatkiem białej przy wewnętrznych kącikach. Policzki musnąłem różem, zaś usta pozostawiłem w naturalnym kolorze, nałożyłem jedynie odrobinę błyszczyka z Luxe.

Ubranie przed:
 Jest okropnie, jeszcze gorzej niż w makijażu. Nie wiem, czy zamierzałaś ubrać swoja medoll na luzie, na sportowo czy jeszcze inaczej, ale i tak Ci nie wyszło. Już nawet mi się nie chce pisać co mi się nie podoba, wszystko jest do wymiany.  
Moja ocena: 1/10













Ubranie po:
 Nie masz najlepiej zaopatrzonej szafy, ale tez nie jest tak źle. Stworzyłem komplet spódnicy obszytej na dole czarnym futerkiem (sztucznym, haha) i żakietu z frędzlowatym dołem. Z dodatków wybrałem złoty, długi łańcuch na szyje i pikowaną torbę na łańcuszku. Brakuje mi tu zwykłych, czarnych rajstop, których niestety u Ciebie nie znalazłem.

 

17 komentarzy:

Lo0la777 pisze...

Świetna metamorfoza. Bardzo podoba mi sie twarz 'po' .

Anonimowy pisze...

W małych ilościach , Luxe wygląda fajnie .
Bo tak do dla mnei kiczowaty

Anonimowy pisze...

hehe , to ja Vaaifa , mam rajstopy na wierzchu , ciągle tam były . Troche nie popatrzałeś : PP

-Vaaifa ♥

weronika pisze...

Zauważyłam, ze strasznie polubiłeś pieprzyk pod okiem! :3

Metamorfoza bardzo ładna. Cieszy mnie to iż, podkreśliłeś, ze futro jest sztuczne, ahaha xD

Allesandra92 pisze...

Nie cierpię tych prostych włosów.. Są ohydne. Widok PO fajny, ale oczy sprawiają takie senne wrażenie ;)

Strój PRZED bez komentarza, bo nieźle, ale jakoś na kolana mnie nie powala..

Ewa pisze...

Dollka PO świetnie wygląda w blondzie :) Naprawdę bardzo podoba mi się twarz jednak co do stroju nie jestem przekonana.

Klusia03

ig☀r / hibiskusek pisze...

Ale przecież założyć sztuczne futro, to tak jak napaść na bank z pistoletem na wodę,ahaha :c

Weronika pisze...

Gago (nie pomyśl, że jestem jakąś ANTY tych metamorfoz. Przecież mogę mieć swoje zdanie) moim zdaniem to nic wielkiego z tym makijażem nie zrobiłeś ;/ Mi przypomina w 97 % tamten, który dziewczyna sama wykonała. Myślę, że powinieneś jednak bardziej się wysilić :)

Tą wypowiedź weź sobie do serca jako radę lub sugestię a nie jakąś krytykę :)

Anonimowy pisze...

fajna :)zgłaszam się do metamorfozy

Sylwia pisze...

Ale ładnie. :3

Weronika pisze...

Aha no i zgłaszam się do metki ;]
wer-nika3

krzysio100 pisze...

Włosy "przed" to jakaś masakra. Twarz "po" jest ładna, tak delikatna ;) Ubiór "przed" to tandeta. Strój "po" jest ładny, ale nie podoba mi się ten łańcuch.


krzysio100

I ♥ Michael pisze...

Fryzura `przed` kojarzy mi się z taką dziewczynką z horroru THE RING, Samarą. xD Ogólnie, bardzo ładna metamorfoza. ;3

Kaaś pisze...

A mi się ta fryzura "przed" kojarzy z hipisem :D I tu i tu "przed" jest do kitu. "Po" mi się podoba :3

Anonimowy pisze...

medoll z makijażu przed wygląda jak ta dziewczynka ze studni z "Strasznego filmu 3" xDD
lub klątwa .! ;)

Mystic12

Anonimowy pisze...

Jak pierwszy raz zobaczyłam te włosy przed to myślałam że je sciągneli z KRWAWEJ MERRY !

Anonimowy pisze...

twarz przed: haha. przupomina mi sie rowniez jola rutowicz, taki antytalent

twarz po: szczeze nie podoba mi sie akurat ten makijaz. taki hmm. no dziwny poprostu

stroj przed: jestes chlopcem?

stroj po: mi rowniez brakuje tu rajstop. oprocz tego ladnie