niedziela, 19 grudnia 2010

Edzia56

Twarz przed:
 Twoja medoll wygląda okropnie. Przypominasz mi niezbyt ładną 40-latkę, która codziennie odwiedza solarium.  Makijaż, oczy, usta, karnacja, brwi, nos.Wybacz, ale według mnie wszystko tutaj jest do zmiany.  
Moja ocena: 1/10

Twarz po:
 Moim zdaniem jest dużo lepiej niż przed. Przecież nie mogłem zmienić karnacji, oczu ani ust, musiała działać na tej twarzy, która już była. Starałem się jak najlepiej zmienić kształt oczu za pomocą kredki i czarnego cienia, użytych przy dolnej krawędzi oka. Wybrałem też jasnoróżową szminkę, która w miarę tutaj pasuje.

Ubranie przed:
 Podoba mi się ten płaszczyk, ale  naszyjnik z sową, bransoletka ze złotymi łańcuszkami i takie ciężkie buty do niego nie pasują. Być może wyglądałoby to lepiej na innej medoll, a może i nie. Moja ocena: 4/10














Ubranie po:
 Stworzyłem dla Ciebie asymetryczną sukienkę z zakrytym lewym ramieniem. Złote wstawki na górze pasują do bransoletki oraz torebki. Z butów wybrałem długie, czarne kozaki, których końce chowają się aż pod spódnicą.

7 komentarzy:

Lo0la777 pisze...

'branzoletka' to mnie rozwala.. ;3
Co do stroju, podoba mi sie. Fajny pomysl z tym zakrytym ramieniem.
Makijaz ? Napewno lepiej niz przed.

Ewanilla pisze...

z tą bransoletką każdemu może się zdarzyć XD. Sukienka jest fajna, w po. Nie zauważyłam nawet, że to są takie długie buty xD. Makijaż nie podoba mi się, ale za pewnie tak wyszło, bo nie było kosmetyków.

Anonimowy pisze...

Dokładnie zgadzam się z przedmówczyniami. Uważam tylko, że ta metamorfoza nie należy do twoich najlepszych

krzysio100 pisze...

Nie podoba mi się ta metamorfoza. Pomimo to, że wszystko jest lepsze od pierwowzoru, nic tu nie zachwyca.

krzysio100

pauliviki_ pisze...

hmm w twarzy oprócz włosów nie widać różnicy , ubranie jest takie sobie

Weronika pisze...

Czy ta osoba ma jakieś inne kosmetyki? Bo jeśli nie to rozumiem. Bo fakt, zmieniłeś ją trochę ale makijaż bez poprawy.
Metamorfoza ubraniowa 'po'. Nie lubię tej kamizelki i nie widzę nic więcej tylko ją xD

Allesandra92 pisze...

Przed

Twarz jak dla mnie nie za przyjemna. Podoba mi się makijaż oka, ale niestety nie pasuje on do reszty.

Strój trochę się gryzie. Dodatki są za ciężkie do płaszczyka.

Po

Zmiana fryzury dała wielką zmianę. Wyglądasz bardzo romantycznie :)

Strój spójny, dobrze dobrany...Ale do mnie jakoś nie przemawia.