sobota, 18 grudnia 2010

Shebuya

Twarz przed:

Sama nie wiem co sądzić o Twojej doll. Z jednej strony mi się nie podoba, a drugiej jest nawet ok. Brwi są zdecydowanie za wysoko, a usta za nisko. Ta cała 'mieszanina' kojarzy mi się z wystarszoną myszą.. Co do makijazu, nie byłby zły gdyby nie te okropne cienie LUXE. Radziłabym równiez zdjąć sztuczne rzęsy. Moja ocena: 5/10.



Twarz po:

Jako, ze nie musiałam do niczego dopasowywać makijazu (o tym wspomnę nizej) - zaszalałam :D. Nawet nie wiedziałam, ze te oczy się tak cięzko maluje! Oko obrysowałam szarym i białym eyelinerem. Rzęsy delikatnie musnęłam pogrubiającym tuszem. Na powieki nałozyłam dwa rodzaje fioletowego, czarny oraz granatowy cień. Głowę zdobi śliczna opaska z rózową (zrobioną z gwiazdek) podszewką.



Teraz wyjaśnię: otóz metamorfozy ubraniowej nie będzie, gdyz w szafie nie znalazłam jakiegokolwiek ciuszka. Przeglądałam inne pokoje, ale tam tez nic nie znalazłam. Dodam tylko opis stroju, który obecnie posiada Shebuya.




Strój przed:
Jest poprawnie, aczkolwiek do mnie nie przemawia. Płaszcz, który wybrałaś nie nalezy do najpiękniejszych.. Strasznie pusto. Brakuje mi tutaj torebki i rajstop. Opis krótki, gdyz sami widzicie - nie ma co opisywać ;p Moja ocena: 5,5/10.




16 komentarzy:

Weronika pisze...

Makijaż mi się baaardzo podoba :)
Oryginalny, z gustem no i ogólnie bosko :D Ubiór doll mi się nie podoba.

Alis pisze...

Makijaż jest śliczny. Ubiór już taki sobie.

A i zgłaszam się do metamorfozy. ASHLEY00778

Wercia ;-* pisze...

Bardzo Ci dziękuje ;) Umalowałaś mnie prześlicznie ;) Ubiór rzeczywiście nie jest ładny tylko brzydki ;(


shebuya

Lo0la777 pisze...

Aaa... mi sie makijaz 'po' nie specjalnie podoba. Stroj 'przed', gdyby byl wykonczony (rajstopami, jakimś dodatkiem)nawet by uszedl. ;]

Allesandra92 pisze...

Makijaż przed bardzo intrygujący. Po jak rajski ptak :)

Szkoda, że nie ma metamorfozy stroju...

Unknown pisze...

Makijaż jest wręcz zniewalający, tylko troszkę brakuje mi rzęs, ale chyba tylko mi ich brakuje :P

Pozdrawiam glenera

Zuza pisze...

Makijaż "po" po prostu nieziemski, zazdroszczę Ci talentu. Tylko szkoda, że nie miałaś z czego wykonać stroju.

Miss.Bou

ig☀r / hibiskusek pisze...

Bardzo, ale to bardzo podoba mi się twarz "po"! Makijaż jest naprawdę cudowny! ;3

krzysio100 pisze...

Makijaż "przed" kojarzy mi się z wystraszoną dziewczynką, która zgubiła rodziców ;) Zakochałem się w makijażu "po". Jest cudowny... Nie lubię tego płaszcza, jest taki tandetny...


krzysio100

Ewanilla pisze...

makijaż jest PRZEPIĘKNY!

Anonimowy pisze...

Piękny makijarz po, taki kolorowy, przywodzi na myśl rajskiego ptaka, czy motyla.Bosko!

Sylwia pisze...

Świetny makijaż po! :3

pauliviki_ pisze...

wow artystyczny wręcz ten makijaż piękny ! a ubrania dalej nie widzę , chyba znów coś ci szwankuje lubię twoje metamorfozy :D

weronika pisze...

Przeczytaj dokładnie notkę, a dowiesz się dlaczego nie ma stroju "po" (:

pauliviki_ pisze...

Xd moja nieuwaga

Kaaś pisze...

Makijaż jest
B
O
S
K
I
<3