poniedziałek, 20 grudnia 2010

werko1999

Twarz przed:
Nie jest źle, najlepiej też nie jest. Posiadasz tylko blond farbę do włosów, więc makijażu nie oceniam, gdyż go nie ma. Oczy i usta są w porządku, brwi też, aczkolwiek nos nie podoba mi się. Fryzurę bardzo lubię. ;) 6/10

Twarz po:
Jak już wspomniałam; nie masz kosmetyków. Nie miałam więc wielkiego pola do manewru. Fryzurę zmieniłam na warkoczyki, koloru nie zmieniłam. Założyłam leonki i sztuczne rzęsy. 

Strój przed:
Mam mieszane uczucia. Nie pasuje mi tu ta chusta. Proponowałabym też czarne szpilki. 4,5/10

Strój po:
Postawiłam na czerń, ponieważ takich ubrań miałaś najwięcej. Strój przełamałam wstawkami złota i żółci. Wszystko widać na załączonym obrazku.


6 komentarzy:

ig☀r / hibiskusek pisze...

Bardzo sympatyczny zestawik, brakuje mi tu nakrycia głowy i jakichś innych butów, ale wiem jak to jest ładnie ubrać medoll, jak nie ma się z czego.;3

pauliviki_ pisze...

nienawidzę tych warkoczy Xd strój jest ładny

Allesandra92 pisze...

Też nie przepadam za tymi warkoczykami... Sama twarz bez makijażu ładnie się prezentuje.

Ubranie PO całkiem ładnie ci wyszło :)

Lo0la777 pisze...

Chociaz twarz 'po' jest bez makijazu to mi sie bardzo podoba.

krzysio100 pisze...

Co do metamorfozy twarzy mam mieszane uczucia. Strój "po" jest świetny.


krzysio100

Zuza pisze...

Ogólnie caływ izerunek lalki "przed" i "po" przypadł mi do gustu. No, może ubiór "przed" był neico trochę przekombinowany.

Miss.Bou