piątek, 17 grudnia 2010

karashi

Twarz przed:
Nie podoba mi się. Dziwne, że na prawej powiece jest eyeliner, na lewej go nie ma. Perły i piercing? Coś tu nie gra. Z elementów twarzy całkiem ładne są jedynie oczy. Fryzura mi się podoba. 3,5/10

Twarz po:
Zdjęłam wszystkie kolczyki. Wykonałam przydymione oko, usta pomalowałam krwistą czerwienią, a policzki podkreśliłam różem. Fryzurę zmieniłam na koczek.

Strój przed:
Znowu mi się nie podoba. Kolorystycznie jest w porządku, jednak nie wygląda to zbyt ładnie. Buty założone są strasznie krzywo. Dziwnie ułożyłaś końskie ogony. 4/10

Strój po:
Miałaś w szafie mnóstwo darmówek. Nie umiałam stworzyć czegoś spójnego. Wykonałam białą sukienkę do kolan. Znalazłam tylko takie buty, które odpowiadały kolorem sukience. Brak dodatków, ponieważ nie znalazłam odpowiednich.



19 komentarzy:

Anonimowy pisze...

z ubraniem tak .. zwykle ale może być, makijaż nie, nudny trochę i te policzki nie pasują do oczu

Anonimowy pisze...

nie wiem gdzie się zgłosić do metamorfozy ale się zgłaszam

daryska133

Lady.Pikul pisze...

super wyszło :D
zg się!
lady.pikul

Olka. pisze...

mogę metamorfozę ?

kinderekX33

MrsDeep12 pisze...

Bardzo chciałabym zgłosić się do metamorfozy ;)

MileyCyrus096 pisze...

ja się zgł. do metamorfozy MileyCyrus096 :D

Anonimowy pisze...

Poproszę metamorfozę ! Monika51

Anonimowy pisze...

zgłaszam się do metamofrozy.

ashley00778

pinkaa13 pisze...

świetnie i zglaszam się do metamorfozy - pinkaa13

dupka_14 pisze...

zgłaszam się do metamorfozy :)


dupka_14

jackffy pisze...

ja bym chciała metamorfozę ; )

justysia033

Iza Michalina pisze...

Chciałabym zgłosić się do metamorfozy bez hasła.
Mój nick na stardoll: Yzka

pauliviki_ pisze...

też się zgłaszam mój nick to pauli-wiki

My self pisze...

Makijaż jest bardzo elegancki ;)

jaVka97 pisze...

Super metamorfoza :D
Chcoiaż fryzura mogła być inna. .

♥ 7Olcia7 ♥ pisze...

Bardzo podoba mi się strój po.

Anonimowy pisze...

fajnie :D

Zuza pisze...

W wyglądzie twarzy medoll "po" nie pasują mi tylko krwiste usta. Strój jak najbardziej na TAK! ;3

Beata pisze...

widać, że było ciężko ;) no i całkiem nieźle sobie poradziłeś!