czwartek, 23 grudnia 2010

Zniknięcie Shoutbox'u.

Witam
Jak pewnie zauważyliście, shoutbox zniknął z paska bocznego na blogu. Niestety, ale niektóre osoby nie potrafiły się zachować, wypisując tam różne bzdury, podszywając się pod osoby z team'u MM. Efekt jest taki, że żadnego mini forum nie ma i nie wiem, czy jeszcze kiedyś będzie.
Mam jeszcze sprawę do kilku wyroczni modowych wygłaszających swoje komentarze pod metamorfozami: Na prawdę jesteście tak utalentowane, że wszystko to co robimy zrobiłybyście lepiej? Proszę bardzo, załóżcie swojego bloga, róbcie metamorfozy. Tyle, że większość z Was nawet nigdy nie weszła w takim celu do kogoś i nie wie jak to jest robić metamorfozę osobie z 2 kosmetykami i 5 darmówkami. I już tu nawet nie chodzi o samą krytykę, tylko o to w jaki sposób ją wypisujecie.
Dziękuję za uwagę.

7 komentarzy:

Lo0la777 pisze...

I dobrze zrobiliscie, zamykajac shoutbox. Niektorzy po prostu chca sie pokazac i dlatego wypisuja takie bzdury. A tak na prawde na dobre im to nie wychodzi, tylko siebie osmieszaja ;]

Pzdr.

Anonimowy pisze...

ja nie krytykuje zawsze , ale jest jedna stylistka , która nawet jak jest dużo cichów robi brzydkie stylziacjke !
veronica !
gaga , infuiore , silveimy , oraz botakchce są super ! :D

monika ;*

Klaudia pisze...

@Monika

Rozumiem, że każdy ma swój styl oraz gust, ale sposób w jaki wyrażasz swoje zdanie jest godny potępienia. To po pierwsze, po drugie z błędem napisałaś nicki stylistek co też nie najlepiej świadczy o Twojej osobie. Proponuję przemyśleć co i jak chcesz tutaj napisać.

botakchce

weronika pisze...

Hmm.. OK, jestem zła i niedobra. Kompletnie się nie znam, nie mam wyczucia stylu, w ogóle - co ja tutaj robię? O.o

Kaaś pisze...

Hm, nie zgodziłabym się ;) Podobają mi się pomysły na stroje Veronici, chociaż z twarzą wg. mnie jest różnie (ale twarz dolki Shebuya to po prostu cudo) Może to 'wina' dolek jej przydzielonych, a może po prostu taki jest jej styl. Mimo to nie każdy ot tak zostaje członkiem załogi maalinowych metamorfoz, więc myślę, że Filip wiedział, co robi :). Ja mam nadzieję, że nowi członkowie się jeszcze 'przystosują' i życzę powodzenia :).
Co do komentarza Moniki to popieram botakchce. No i to by było na tyle - spadam lukrować pierniczki i Wesołych Świąt :)

Anonimowy pisze...

ale nie nikogo nie obrażam , to , ze napisze tylko , ze coś jest okropne.
coś mis ie nei podoba i już .
monika.

Anonimowy pisze...

I bardzo dobrze!