czwartek, 23 grudnia 2010

Aniax33

Twarz przed:

Jest ładnie. Podoba mi się sposób w jaki pomalowałaś oczy, jest tak inaczej. Tyle co policzki mogłyby być bardziej dopracowane. Z elementów twarzy zmieniłabym tylko brwi, reszta jak najbardziej w porządku. Podsumowując twarz nie zachwyca ale nie mam się także do czego przyczepić. Moja ocena: 8/10

Twarz po:

Miałam chyba trzy wersje makijażu Twojej doll, ene due padło na tą. Oczy pomalowałam w pastelowych odcieniach fioletu, delikatność tą przełamałam czarnymi brwiami. Do tych oczu też odgórnie pasowała mi ta fryzura, która na szczęście zasłania moje nieudane policzki :p. Nos przerobiłam na bardziej zadziorny, usta pomalowałam w kolorze cielistym. Myślałam nad założeniem śnieżnobiałej kolii ale bałam się ją dać : d

Strój przed:

Poza dziwnie wyglądającą kopertówką tu również bez większych zarzutów. Poza tym Twój strój wygląda na bardziej złożony niż jest, a to raczej dobrze :p. Podobają mi się buty. Właściwie nie ma co więcej opisywać skoro jest ok :D. Moja ocena: 8/10















Strój po:

Jestem w pełni świadoma tego, że moja kombinacja nie wszystkim przypadnie do gustu. Do białej, eleganckiej bluzki połączyłam spodnie alladynki (czy co to są :D), wysokie, dziurawe rurki i czarne rajstopy. Ponieważ bluzka jest krótka przedłużyłam spodnie czarnym paskiem i lukę zakryłam kolejnym. Ciężko u Ciebie z czarnymi szpilkami tak więc stworzyłam własne również pod przykryciem rajstop. Pasowała mi tu ta wielka torba oraz melonik.

11 komentarzy:

Filip pisze...

Według mnie jest świetnie, bez żadnych zarzutów (;

pani Salvatore pisze...

hmm, jest ok :)

krzysio100 pisze...

Makijaże są ładne, jednak ciekawszy jest ten "po". Nie podobają mi się buty "przed". Ubiór "po" jest świetny, oryginalne spodnie Ci wyszły.


krzysio100

Anonimowy pisze...

Makijaż po jest cudowny, szczerze podziwiam Cię. Strój równie świetny, choć nie pasuje mi tu jakoś ten czarny pasek z ELLE , lecz rozumiem, że zakrywa dziurę. Uwielbiam Twoje stylizacje.

Uczestk.

Ewa pisze...

Makijaż bardzo mi się podoba zwłaszcza to jak zaznaczyłaś nos :) Co do stroju to moim zdaniem nie pasuje torebka ;D Spodnie i bluzka w duecie wyglądają razem ok.

Klusia03

Ewanilla pisze...

wszystko, w przed i po, jest fajnie. Właśnie, w przed stroju wzięłabym ten pasek xd. A w po - ta torba właśnie.

Lo0la777 pisze...

Jestem zakochana w makijazu 'po' !
Co do stroju : Podoba mi sie i 'przed' i 'po'. ;]

Allesandra92 pisze...

Twarz przed i po różne, ale obie bardzo ładne. Nie podobają mi się tylko te oczy, trochę jak byś była na haju ;)

Ubiór przed nieźle wykombinowany. Po równie fajnie :)

Kaaś pisze...

Twarz ogólnie jest bardzo ładna, podoba mi się dobranie elementów twarzy. Oczywiście make - up boski :)

ps. Mam weryfikację słowa "eyering". Ha, może kiedyś wymyślą kolczyki do oczu :x

Anonimowy pisze...

Muszę pochwalić Aniax33 za świetnie ułożoną sukienkę! po też jest fajnie po i przed extra!

Anonimowy pisze...

twarz przed: hmm. ladnie, ale nie za bardzo podoba mi sie to jak umalowalas oczy

twarz po: bardzo delikatnie

stroj przed: hmm. podoba mi sie.

stroj po: ladnie, ale znowu ten sam - klasyk. czern - biel