poniedziałek, 20 grudnia 2010

MissOcia5

Twarz przed:

Twoja twarz nie prezentuje się najgorzej. Nienawidzę ust, które wybrałaś. Reszta do zniesienia. Podoba mi się pomysł z kolczykiem. Fryzura jest za nisko, a brwi za wysoko. Jezeli chodzi o makijaz, to nie wysiliłaś się specjalnie. Ja rozumiem, ze masz tylko 3 cienie, ale mogłaś go przynajmniej wykonać starannie. ;3 Moja ocena:6/10.



Twarz po:

Tak jak wspomniałam, masz tylko 3 cienie, więc niemozliwe było to, azebym stworzyła coś, co nie byłoby w ogóle podobne do Twojej stylizacji. Zaczęłam od przesunięcia elementów twarzy, na odpowiednie miejsca. Zrobiłam typowe przydymione oko. Usta pomalowałam śliczną, krwistą szminką. Brwi lepiej wyglądałyby czarne, ale nie masz kredki do ich malowania. Całość ozdabia pieprzyk. Jestem świadoma tego, ze jest bardzo podobnie, no ale cóz.



Strój przed:

Mam mieszane uczucia, co do tej stylizacji. Myślę, ze wszystko zepsułaś doborem tych spodni i bluzki - nie dość, ze są okropne to tutaj nie pasują. Proponowałabym załozyc zwykłe, czarne rurki oraz stworzyć jakąś wymyślną bluzkę. Moja ocena: 4,5/10.











Strój po:

Masz bardzo mało ubrań, cięzko było mi stworzyć jakikolwiek ciekawy strój. Tak więc, zdecydowałam się na czarną sukienkę, z rozszerzanym dołem i klamrą przy szyi. Przydałaby się jeszcze jakaś torebka, ale zadnej pasującej nie znalazłam.

Cholera, mam dość tych screen'ów! Prosiłabym któregoś z redaktorów, aby poprzesuwał to wszystko (znowu). Z góry dziękuję.

7 komentarzy:

Lo0la777 pisze...

Genialny stroj 'po' ! Co do makijażu, to widać podobieństwo, ale cóż, skoro nie posiadała wielu kosmetykow, to co sie dziwic . ;3

Karolajn pisze...

fajnie wykombinowałaś tą sukienkę.
natomiast w makijażu się nie postarałaś. pasowały by tu dłuższe włosy

pauliviki_ pisze...

fakt w twarzy wiele się nie zmieniło , a ubranie bardzo ładne :P

weronika pisze...

"Nie postarałam się"? Robiłam go dobre pół godziny, no ale mniejsza o to.. Uwierz, inna fryzura z dostępnych na stardoll tutaj nie pasowała.

Allesandra92 pisze...

Twarz przed nawet ok, choć coś w niej nie grało. Po fajnie.

Co do stroju PRZED rzeczywiście nie za bardzo z tym topem i jeansami. Genialne połączenie elementów stroju końcowego :)

krzysio100 pisze...

Makijaż rzeczywiście podobny, jednak "po" jest estetyczniejszy. Nie podoba mi się strój "przed", ubiór "po" jest w miarę ładny.


krzysio100

Zuza pisze...

Stworzyłaś naprawdę świetną kreację. Makijaż w twoim wykonaniu także nieźle się prezentuje, ale przydałby się tu puder i kredka do brwi, chociaż wiem, że w kosmetyczce ich nie było.

Miss.Bou