czwartek, 23 grudnia 2010

Kawa007

Twarz przed:
 Chyba nie muszę mówić co sadze o Twojej medoll. Gdyby tak oderwać jej włosy to byłoby ładnie, makijaż i elementy twarzy są w miarę okej, ale co do cholery ma znaczyć ta kokarda z gwiazdkami ułożonymi przy brzegach? I ten różowy kolor włosów? Moja ocena: 2/10

Twarz przed:
 Bez tego koloru włosów i tej kokardy Twoja medoll od razu wyglądała całkowicie inaczej.  Ja oczy pomalowałem tymi samymi kolorami cienia co Ty (innych nie było), zmieniłem fryzurę na upiętą z tyłu (?) i dodałem pieprzyk pod prawym okiem.

Ubranie przed: 
 Nie podoba mi się. Być może buty pasują do futra, ale ten płaszcz w ogóle mi się nie widzi w takiej stylizacji. On jest raczej delikatny, w kolorze pudrowego różu, więc łączyć go najlepiej z równie dziewczęcymi ubraniami. Moja ocena: 2/10














Ubranie po: 
Wybaczcie mi brak głowy medoll, ale gdy jej nie widać ten strój całkowicie inaczej się prezentuje. Bardzo spodobała mi się sukienka Twojego projektu, która połączyłem z bluzką o tym samym wzorze. Dodałem szeroki pasek, czarny żakiet oraz rękawiczki z ostatniej kolekcji DKNY.

13 komentarzy:

pani Salvatore pisze...

co do makijażu - ani jedna, ani druga wersja mi się nie podoba.
natomiast co do ubioru - tutaj jest lepiej :) szczególnie sukienka właścicielki wpadła mi oko :)

Klaudia pisze...

Ja uważam, że Twoje połączenie tych samych barw w makijażu prezentuje się lepiej. W sumie bawi mnie trochę ta obcięta głowa :D Żakiet mógłby być ciemniejszy ale ogólnie jest ładnie :)

botakchce

Ewelinaa ( Ecia111 ) ;3 pisze...

Makijaż mi siępodoba i w przed i w po ale reszta stanowczo lepsza jest po ; p Tak ogulnie podobają mi się wszystkie metamorfozy robione na tym blogu ( tylko żeby niebyło że się podlizuje , bo mówie szczerze ) : *

Ecia111

Lo0la777 pisze...

Cudowny stroj 'po', proste ale piekne. Co do makijazu, takze mi sie podoba.

krzysio100 pisze...

Oba makijaże mi się podobają. Włosy "przed" są okropne. Strój "przed" ie podoba mi się. W ubiorze "po" zachwyciła mnie sukienka. Jest śliczna.


krzysio100

Kawa007 pisze...

napewno skorzstam ze stylizacji, wiedziałam że ta moja stylizacja nie jest najlepsza, ale robiłam ją w 5 min.

Kawa007

sdfgh pisze...

Mi się podoba ten i ten makijaż ale fryzury niestety nie chociaż ta po jest lepsza i lepiej się prezentuje strój po jest super tylko ja nie zakładałabym tych rękawiczeek ale i tak jest extra

Anonimowy pisze...

ta twarz przed :D

Anonimowy pisze...

Strasznie podobają mi się wykonywane przez ciebie makijarze! Tym razem również jest świetnie.

Ewanilla pisze...

ta sukienka po jest booska <33

Allesandra92 pisze...

Twarz PRZED wygląda nie najgorzej, lecz szpeci ją ta kokarda ! PO ślicznie.

Ubranie PRZED nie podoba mi się za nic. Jak można ten płaszczyk tak źle zaprezentować....PO ładnie, ale połączenie kurtki z tą suknią jakoś do mnie nie przemawia....

Kaaś pisze...

Zgadzam się z Alessandrą, że ta kurtka średnio tu pasuje ;)

Anonimowy pisze...

twarz przed: doslownie chce mi sie powiedziec : ble!! Makijaz - masakra. juz nie wspomne o tych wlosach...

twarz po: slicznie, dziewczeco. nie mam sie do czego przyczepic

stroj przed: po pierwsze - nuda, po drugie jest poprostu beznadziejnie

stroj po: ladny, ladny. mi sie podoba :)