sobota, 18 grudnia 2010

LiliAnna2276

Twarz przed:
Wybrałaś mój ulubiony nos i oczy. Brwi i usta są okej, ale fryzura niezbyt przypadła mi do gustu. Pieprzyk ułożyłaś w fajnym miejscu. Makijaż prosty, ale posiadasz tylko kilka kosmetyków, także rozumiem. 5/10

Twarz po:
Jak już wspomniałam wyżej - masz mało kosmetyków. Szkoda, że nie posiadasz różu do policzków, ponieważ przydałby się. Makijaż szary, w kącikach dodałam cienia śliwkowego.

Strój przed:
O nie, nie, nie. Nie podoba mi się. Twoja doll w tym stroju przypomina mi starszą kobietę, wszystko do wymiany. 2/10


Strój po:
Ubrałam twoją doll w beżowy sweterek oraz spódniczkę stworzoną z kilku. Na nogi założyłam  zakolanówki, dodałam pasek z kokardką i torebkę, wykonaną z czarnych pasków.

9 komentarzy:

MrsDeep12 pisze...

Przyznam szczerze, że bardziej podobał mi się strój przed.

AaNnIiTtAaaa pisze...

makijaż ciut lepszy po, jednak bardziej podoba mi się strój przed.

Allesandra92 pisze...

Makijaż przed i po taki sam, czyli niezły. Również rozumiem brak kosmetyków. Zmiana włosów dała jednak dużą różnicę.

Ubiór przed przekombinowany, miało być oryginalnie, a wyszło źle. Po już lepiej, ale ten sweterek coś mi się gryzie...Nie jestem też pewna tej kokardki.

Zuza pisze...

Makijaż po nie zachwyca, ale z ilości kosmetyków wiele się nie zdziała. Za to strój "po" bardzo mi się podoba, lecz brakuje nieco beżowych akcentów na dole.

Miss.Bou

Lo0la777 pisze...

Troche ubogo w stroju 'po', aczkolwiek podoba mi sie.

Unknown pisze...

Gdzie moge sie zapisać do metamorfozy?
SharpayDenali

krzysio100 pisze...

Makijaże są do siebie podobne, jednak lepsze są włosy "po". Szczerze powiedziawszy, żaden strój mnie nie zachwyca...

Beata pisze...

noo.. jest o wiele bardziej młodzieżowo, co mi się podoba. ta krótka sukienka + podkolanówki wydłużają nieco nogi me doll... super!

pauliviki_ pisze...

hmm makijaż jest ładny choć włosy mi się nie podobają a ubranie lepsze przed