piątek, 17 grudnia 2010

Oficjalny post ogłaszający wielki powrót!

Witam, witam
Jak już większość z naszych starych czytelników wie, jak i część tych nowych też, dzień dzisiejszy zostaje ogłoszony dniem wielkiego powrotu MaalinoweychMetamorfoz! Tak, już dzisiaj zobaczyć będziemy mogli wszyscy metamorfozy ode mnie,SilverIvy i Botakchce, ale także dwóch moich nowych ''nabytków'' że tak się nieładnie wyrażę ;) Kim one są zobaczyć możecie w pasku bocznym bloga, którym od teraz znajdował się będzie po lewej stronie. A propos nowości, jak wam się podoba nowa, odświeżona grafika? Według mnie jest świetnie, bardzo klimatycznie ;) Przypomnę tylko jeszcze, że dzisiaj o 18:30 odbędzie się wspaniała impreza z taj samej okazji, której jest ten post :> Mam nadzieję, ze wiele osób zaszczyci nas swoją obecnością i będziemy się świetnie bawić. Zdradzę, że nagrodą w jednym z zaplanowanych konkursów jest sporo sumka stardollarów z dwoma zerami na końcu i świetny ciuszek z pewnego równie dobrego sklepu :>
No to może zajmę się teraz sprawami organizacyjnymi. Co do starej kolejki blogowej, zostaje ona anulowana. Przepraszam Was, ale myślę, że każdy kto nadal jest zainteresowany metamorfozą może zgłosić się do niej jeszcze raz. Tym bardziej, że tamta była baardzo długa, a tu zaczynamy i mam nadzieję, że nie będziemy mieli takich zaległości. Jeżeli chodzi o metamorfozy z hasłem, to nie będą one prowadzone oficjalnie na blogu.

No to chyba tyle, pozostaje nam tylko czekać do wielkiej imprezy i na nowe metamorfozy ;)

22 komentarze:

Elcias pisze...

Grafika świetna, jestem na tak. No to czekamy na wielką imprezę. :>
Jeśli można tu, to zgłaszam się do metamorfozy.
elcias

pauliviki_ pisze...

:) Zgłaszam się do metamorfozy
pauli-wiki

Brina^^ pisze...

hej ! chciałabym metamorfoze a grafika świetna
CrazyCandySmile

Anonimowy pisze...

Hej.! Mogłabym się tu do metamorfozy zgłosić.?
alexa_542

Trish Hudson pisze...

ja rowniez zglaszam sie do metamorfozy xd ;pp

ada pisze...

Wreszcie się doczekałam.! I baardzo się cieszę z waszego powrotu. I świetna grafika. ; )


selina2233

Anonimowy pisze...

poza tym,że nagłówek badziewny i zboczony, to spoko :)

Cios.mocny pisze...

Grafika świetna, jestem na tak. No to czekamy na wielką imprezę !! A jak można w tym poscie to ja się z chęcią do metamorfozy zgłaszam :)

Ewelinaa ( Ecia111 ) ;3 pisze...

Grafika cudnaa . ! Zgłaszam się do metamorfozy
Ecia111

Alejka pisze...

Zgłaszam się do metamorfozy !!
Alejka

Mng12 pisze...

Jest taki klimat,muzyka i wgl milo patrzeć i wejść na takiego bloga ;)

Lo0la777 pisze...

No wkoncu powrot ! ;)

Czekam na wasze nowe pomysly.

Gockor pisze...

Ah ,nareszcie :_

Ma'am Havas pisze...

Zgłaszam się do metamorfozy ;]
Paula12396

jaVka97 pisze...

Jak dla mnie jest za czerwono xD
Ale pozatym świetnie ..
Powodzenia !

Ada pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Ada pisze...

Świetny blog, grafika, nic dodać nic ująć :) Jeśli można, to ja też poprosiłabym o metamorfozę :)

Beata pisze...

nowy "wystrój" bloga jest wprost genialny! bardzo cieszę się, że blog znowu zacznie funkcjonować, pozdrawiam

Anonimowy pisze...

zg sie do metamorfozy

pienkna95

Kamila pisze...

bym chciała metamorfoze bardzo prosze ;)z góry dziękuje ;** poinformujcie mnie gdy sie zdecydujecie ;) a poza tym blog bardzo fajny

Anonimowy pisze...

zgłaszam się do metamorfozy poinformujcie mnie gdy się zdecydujecie. Z góry dzięki :D

Mój nick na stardoll to
Greenflowers5

natalka pisze...

zgłaszam sie do metamorfozy
missnati901