sobota, 18 grudnia 2010

Wyniki konkursów imprezowych ;)

Cześć
Tak jak obiecałem, dzień po imprezie przedstawiam wyniki wczorajszych konkursów. Troszkę mi się zeszło z obejrzeniem wszystkiego, ale udało mi się wyłonić zwycięzców. Oto oni:

Głównym konkursem wieczoru, była najlepsza kreacja imprezy.  
Pierwsze miejsce zdobywa:
Salamandra!
Twoja kreacja urzekła mnie swoją prostotą, ale i niesamowitą przebojowością.  Każdy element kreacji do siebie pasuje. Jest wieczorowo, elegancko i młodzieżowo. Do tego jeszcze idealny makijaż medoll sprawiły, że zdobywasz pierwszą nagrodę czyli 300 sd + różowy Hot Buys Blazer ;)

A oto kreacje wyróżnionych:
 Miss.Bou

B.E.A.T.K.A

 Osoby wyróżnione d\dostają ode mnie po 25 sd :>

Kolejnym konkursem był ''Najlepsi komentatorzy''. Nagrodę w postaci 100 sd dostaną dwie losowe osoby, które komentowały wczoraj każdą notkę. Zwycięzcami zostali:

B.E.A.T.K.A
Ta dziewczyna jest niesamowita! Już od dawien dawna komentuje każdą notkę na tym blogu, a jej komentarze są szczere i prawdziwe, za co serdecznie dziękujemy!
Pauli-wiki

W konkursie na ''1,5,10,15...'' komentarz nagrodę w wysokości 5 sd dostają:
 KinderekX33
 Hannah80210
 qbritneyq  20 sd.
 krzysio100
olusia_130
grapcia10
Sandraaa93
SashaTwilight1
odetta1111
Miss.Bou

Na pytania najszybciej i najlepiej odpowiedzieli:
 1.Glenera
 2.Domkanika
3.Domkanika
 4.DiamondRoyale
 5.glenera
 6.hibiskusek
7.Inka19
 8. krzysio100
9.qbritneyq
10.martyna252
11. Elcias
12.martyna252
 13.  Lo0la777
14.hibiskusek
15. mars_loves

Każdy z Was otrzymuje po 5 sd za jedną poprawną odpowiedź :>

 Uff, skoczyłem! Serdecznie gratuluję wszystkim zwycięzcom i dziękuję za tak liczne komentowanie i udzielanie się na imprezie :> Po nagrody zapraszam do mojej GB ;3

13 komentarzy:

Elcias pisze...

Piękne kreacje! :) Gratuluję wszystkim.

jaVka97 pisze...

Łee.. ja nic nie wygrałam :(

Kolorowa dusza pisze...

Żałuję że nie miałam dostępu do komputera, na pewno była świetna zabawa :)

MrsDeep12 pisze...

Gratulacje dla wszystkich ;)

Anonimowy pisze...

wiadomo było, że salamandra wygra, bo jest sławna ;///. najbardziej podoba mi się stylizacjia B.E.A.T.K.A jest super.! salamandry jest kiczowa. napewno jakby salamandra miała strój beaty to by i tak miała 1 miesjce.!

Filip pisze...

Drogi anonimie, to wszystko co napisałeś jest totalną bzdurą wyssaną z palca. Styl Salamandry już od dawna podziwiam, więc nie dziwić powinno to, że i tym razem jej kreacja spodobała mi się najbardziej. A Tobie polecam sprawdzenie definicji kiczu.

pauliviki_ pisze...

Dziękuje , za wybór :)
pauli-wiki

ig☀r / hibiskusek pisze...

Dziękuję ;3

monisiag pisze...

Gratuluję :D
Strasznie podoba mi się stylizacja Salamandry :)

Zuza pisze...

Bardzo dziękuję :)
I oczywiście gratuluję salamandrze, jej strój po prostu bił na głowę.

Miss.Bou

Salamandra pisze...

Muszę powiedzieć, że jestem w szoku, sam wiesz, co ja sądze o tej kreacji! :P Dziękuję bardzo w każdym razie ;)

Alexx. pisze...

Gratuluję ale tak w ogóle to ja nie byłem sprawdzony ! :D bo nie widziałem żeby ktokolwiek z bloga mnie odwiedzał... ;]

minio11

Beata pisze...

Dziękuję, za takie wyróżnienie z waszej strony! Prawdę mówiąc nawet się nie spodziewałam, bo konkurencja była naprawdę duża. Gratuluję dla miss.bou z bardzo kreatywny ubiór, jak i dla salamandry za jej olśniewającą kreację! Jestem również zaskoczona tą drugą nagrodą- 100 sd. jest mi niezmiernie miło, dziękuję jeszcze raz