piątek, 17 grudnia 2010

LaskaKate

Twarz przed:
Twarz jest cudowna, ale z makijażem jest już gorzej. Policzki pomalowane stanowczo zbyt mocno, na usta nałożyłaś za dużo błyszczyka, oczy krzywo umalowane. Zrezygnowałabym z jednego pieprzyka. 5/10

Twarz po:
Włosy zmieniłam i ufarbowałam na rudo, który uwielbiam. Wykonałam makijaż w odcieniach brązu, z domieszką złota oraz czerni. Policzki podkreśliłam różem, usta pozostawiłam naturalne.

Strój przed:
Podoba mi się! Choć fajnie by było, gdyby bluza była dopasowana, no ale cóż c:. Zmieniłabym buty. Może jakieś dodatki? 8/10

Strój po:
Teraz twoja doll przypomina mi kogoś z Matrixa, ahaha. Strój czarno-brązowy. Bluzkę wykonałam ze spodenek i pasków, kurtkę z kilku marynarek, na nogi założyłam legginsy oraz skarpetki i buty ze Stylein. Na głowie kapelusz i okulary, choć nie wiem, czy bez nich nie byłoby lepiej.




19 komentarzy:

Lo0la777 pisze...

No juz nie mam slow, po prostu podoba mi sie. W szczegolnosci makijaz. Co do ubrania, to, rzeczywiscie, ktos z Matrixa, ale jest w porzadku.

Princes_Serenity pisze...

strasznie mi się podoba twarz po :D

Hannah80210

ig☀r / hibiskusek pisze...

Mnie się bardzo podoba, za to z naciskiem na strój xD

hibiskusek

jaVka97 pisze...

Hm. Makijaz PO mi sie podoba. Natomiast co do ubran to nie podoba mi sie ani przed ani tez po :( w PO moze gdyby nie byloby tych okularow.. .

Allesandra92 pisze...

Makijaż początkowy ładny, tylko policzki za mocno umalowane. Końcowy świetny :)

Bardzo podobają mi się oba stroje, twój rzeczywiście taki matrixowy ;)

pauliviki_ pisze...

no może być

martyna252 pisze...

przed i po. bardzo stylowo :D

martyna252

Cath pisze...

niesamowita, brawo sylfja! <3

Filip pisze...

Według mnie jest wyśmienicie ;D

AaNnIiTtAaaa pisze...

makijaż przed w ogóle mi nie przypadł. owszem: ładne elementy twarzy, ale reszta kicz.
po wyszło wspaniale! wszystko idealnie ze sobą współgra, gdybym miała oceniać, postawiłabym 10. co do stroju przed, na górze grubo, na dole zdecydowanie za lekko. na jej miejscu dałabym jakieś szare kozaki. co do stylizacji po, jest ok, ale zdjęłabym jeden z dodatków na głowie. ciekawa jestem, jak mnie przemienicie, dlatego zgłaszam się do metamorfozy :). aanniittaaaa

Anonimowy pisze...

ślicznie;D

Ewelinaa ( Ecia111 ) ;3 pisze...

Superr Po dużo lepiej . !

Mogę zgłosić siędo metamorfozy . ? Ecia111

misia324 pisze...

ładnie :* też chciałabym metamorfozę misia324

Hopless. pisze...

Fajnie to wyszło ;]
Ja też chciałabym metamorfozę - MissRaszel6

Beata pisze...

bardzo mi się podoba strój, jak i makijaż "po". chętnie ubrałabym swoja me-doll w takie ciuchy ;)

MrsDeep12 pisze...

Makijaż podoba mi się bardzo, ale już strój trochę mniej.

Unknown pisze...

Bardzo mi się podoba i makijaż i strój. Mogłąbym złożyć gratulacje ;p

Pozdrawiam glenera

Zuza pisze...

Nie mam nic do dodania, niż osoba wyżej ;)

Miss.Bou

BeleVile pisze...

tez mi się skojarzył strój po z kimś z matrixa xD
jest świetny ;)