wtorek, 21 grudnia 2010

Fillen

Twarz przed:
 Twoja medoll mi się podoba.Pod tymi według mnie kompletnie niepotrzebnymi okularami kryje się dokładny i ładny makijaż, poza tym jest tak delikatnie i subtelnie. Zmieniłbym jednak brwi i oczy, gdyż za tymi nie przepadam zbytnio, no i okulary zdjął. Moja ocena: 7.5/10

Twarz po:
 U mnie twarz Twojej medoll wygląda zupełnie inaczej.Jest bardziej kobieco, ostrzej i tak trochę dyskotekowo. Oczy pomalowałem czarnym i ciemnoczerwonym cieniem oraz obrysowałem je kredką. Brwi zmieniłem na czarne, w kolorze nowej ''niedbałej kompozycji'' znajdującej się na Twojej głowie. Brakowało mi u Ciebie w kosmetyczce cielistej szminki i jakiegoś mocniejszego pudru, polecam zakupienie tych artykułów.

Ubranie przed: 
 Twój strój jest okej, ale nie zachwyca mnie. Jest prosto co niekoniecznie musi być złe, ale w tej kompozycji brakuje mi ''tego czegoś''. Nie podobają mi się też te wielkie trampole, nie lubię ich. Moja ocena: 6/10














Ubranie po: 
 Mimo niezbyt wielkiej zawartości szafy starałem się stworzyć coś ciekawego i myślę poniekąd, że mi się udało. Zrobiłem czarno-białą sukienkę z kwiatami przyczepionymi w górnej części oraz jasnym, frędzlowatym dołem. Buty są połączeniem kilku ciekawych par, moim zdaniem pasujących stylem do sukienki.

10 komentarzy:

Allesandra92 pisze...

Twarz PRZED jest wg mnie ok, prosta i delikatna. Trochę taki słodki kujonek ;) Makijaż który proponujesz, może i jest bardziej kobiecy ale w połączeniu z tą fryzurą daje efekt " na chłopca ".

Strój PRZED niekoniecznie przypadał mi do gustu, PO jak najbardziej za ;)

krzysio100 pisze...

Twarz "przed" szpecą okulary. Bardzo podoba mi się fryzura użyta w drugim wcieleniu. Strój "przed" jest bardzo prosty, tak jak ty nie lubię tych butów. Ubiór "po" jest ładny, ale podobają mi się te kwiaty.


krzysio100

Klaudia pisze...

Toż to nie trampole a glany! Taki shit można znaleźć w New Yorkerze. Strój "po" bardzo mi się podoba :) Przy tej sukience wychodzą naprawdę ciekawe kreacje :D

Filip pisze...

Glany? To jeszcze gorzej ;p

Lo0la777 pisze...

Stroj 'po' jest po prostu genialny ! Makijaz 'po' nie za bardzo przypadl mi do gustu ..

weronika pisze...

Bardzo mi się podoba strój 'po'. :3

Zuza pisze...

W sroju "po" wszystko jest świetnie ułożone i zgrane :) jednak w makijażu nie przypadło mi do gustu użycie kredki/lainera pod okiem..

Miss.Bou

Anonimowy pisze...

Po jest bardzo ciekawie , chodzi o stylizację.
Tola..xD

Weronika pisze...

Wow! Pierwszy raz widzę tą fryzurę dokładnie dopasowaną i wyglądającą OK! Sama się dziwię ale mi się podoba ;] W po też nie jest źle ale ja myślałam o jakimś innym makijażu :)

Do kreacji nie pasuje mi ta sowa.
W po oryginalnie i fajnie ;]

Ewanilla pisze...

strój jest piękny.