poniedziałek, 20 grudnia 2010

princeskasiak16

Twarz przed:

Buzia Twojej medoll wygląda co najmniej dziwnie. Masz za wysoko brwi i usta, a za nisko oczy. Te koła nie są przeze mnie zbyt cenione. Wybrałaś najgorsza z możliwych karnacji -spieczonej na solarium laski. Makijażu za wiele nie ma. Ocena: 4,5/10

Twarz po:
Do tej karnacji ciężko jest zrobić coś ładnego i pasującego zarazem. Nie bardzo mi się tu widzi ta czerwoniasta szminka, ale inne kolory były jeszcze gorsze. delikatnie podkreśliłam policzki i dodałam taka oto fryzurkę. Poprzesuwałam też nieco elementy twarzy.

Strój przed:
W zasadzie nie ma tu co oceniać. Jakoś bardzo źle nie jest, aczkolwiek myślę, że mogłaś się choć trochę bardziej postarać. Ta stylizacja jest złożona tylko z 4 elementów. Ocena: 3/10

Strój po:

Wiem, nie jest jakoś powalająco, ale Twoja szafa nie pozwalała na nic powalającego. Większość ubrań jakie znalazłam była darmówkami, a nie cierpię robić metamorfoz z czymś co maja praktycznie wszyscy, choć niestety nie obyło się bez tego. Brakuje mi rajstop, ale nie miałaś takowych, co było dla mnie przykrym ciosem.

14 komentarzy:

krzysio100 pisze...

Podoba mi się metamorfoza twarzy, chociaż nie lubię tych włosów. Strój "przed" strasznie pogrubia. Ubiór "po" jest szykowny i elegancki.


krzysio100

Zuza pisze...

Ogólnie podoba mi się metamorfoza. Tylko w makijażu "po" moim zdaniemz a wysoko umieściłaś oczy. Strój jest klasyczny, co bardzo dobrze wpływa na całokształt :)

Miss.Bou

Klaudia pisze...

Strój jest świetny! Nawet nie idzie do końca rozpoznać, że szafa była jaka była bo wspaniale wybrnęłaś !:)

botakchce

Olka. pisze...

zgadzam się z tobą ! karnacja najgorsza z możliwych ;p

ładny ubiór po .

Anonimowy pisze...

mi karnbacja tego nie przypomina. po prostu ladny mudżynek ;] lubie taka ;d
aha. moge porosic metamorfoze?;d
ace-monika

Allesandra92 pisze...

Makijaż PRZED nie podoba mi się. Wyglądasz jak taka słodziutka, lukrowana, różowa dziewczynka.... PO ciekawie, kolor ust tylko mi nie podchodzi.

Ubiór PRZED to czyste disco ponad wszystko. Masakra.. PO ciekawie, może tylko kapelusz bym zdjęła..Sama nie wiem. Na pewno jest lepiej :)

moll__y pisze...

Zgłaszam się do metamorfozy^^

moll__y

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się do metamorfozy.
Karolciia_3

MileyCyrus096 pisze...

Zgł się do metamorfozy
MileyCyrus096

Lo0la777 pisze...

Zgadzam sie, w 'po' na pewno jest lepiej ;)

WojtekRihanna. pisze...

Widać , że robiłaś co mogłaś .
Ohydny makijaż i strój przed.
Tola..xD

Karolajn pisze...

makijaż nieziemski, ale ta okropna karnacja psuje wszystko

pauliviki_ pisze...

świetna metamorfozaa!!!

BeleVile pisze...

strój 'po' jest świetny.