sobota, 25 grudnia 2010

Elcia_777

Twarz przed:
Jest uroczo, jednak buzia Twojej medoll wygląda nieco dziwnie, a to przez zbyt nisko umiejscowione usta. Te wystające spod grzywki brwi nie wyglądają ładnie, pewnie byłoby lepiej gdyby pomalowano je na czarno. Brakuje mi różu na policzkach. Ocena: 6/10

Twarz po:
Uniosłam trochę usta i oczy. Zrobiłam bardzo ciepły makijaż, a kolor na policzkach sprawia, że wygląda jakby Twoja medoll dopiero co zeszła z parkietu. Zmieniłam kolor włosów i same włosy. Usta są soczyste. Najpierw pokryłam je czerwona szminka, później różowa, na końcu błyszczykiem.

Strój przed:
Bardzo podoba mi się Twój pomysł, jest subtelnie i miło dla oka, śliczne, delikatne kolory i dobrze dobrane dodatki. Brakuje mi torebki. Ocena: 7,5/10

Strój po:
Stworzyłam strój sylwestrowy, w którym można szaleć na parkiecie. Nutki pikanterii dodają czerwone szpilki i wyrazista torebka. Chciałam stworzyć coś bardziej pod makijaż, ale niestety nie było z czego.

14 komentarzy:

krzysio100 pisze...

Podoba mi się makijaż "przed". "Po" również jest ładnie. Strój "przed" jest nawet OK,jednak bardziej podoba mi się ten "po". Podoba mi się sukienka w stylizacji.


krzysio100

Ewanilla pisze...

strój po jest bardzo ładny, taki elegancki. W twarzy po makijaż jest świetny, tylko nie lubię tej fryzury :D

LapkiPrzySobie pisze...

Dziękuję za metamorfozę :D Postaram się kierować wskazówki udzielonymi mi.

Lo0la777 pisze...

Piekna stylizacja 'po'! 'Przed' doll tez wygladala niezle. Rzeczywiscie te brwi nie wygladaly za dobrze. To chyba najbardziej rzucalo sie w oczy. Chociaz jeszcze te nisko osadzone usta ;/

Anonimowy pisze...

tylko nie rozumiem, dlaczego skoro dostała 7.5 pkt. jeśli wszystko było ok ;/? o jakąś głupią torebeczkę 2.5 pkt? najwyższa ocena na tym blogu to podobno 10 a nigdy jeszcze nikt 10 nie dostał...

Anonimowy pisze...

Ja oceniam, więc mam prawo ocenić zgodnie z moim sumieniem. Nie masz odwagi podpisać kim jesteś kiedy krytykujesz, to nie krytykuj.
SilverIvy

Anonimowy pisze...

Ale widać, że bloga zna. Dla Twojej wiadomości anonimie na blogu padła już najwyższa ocena. Poza tym nawet jeśli coś jest ok nie oznacza, że zachwyca lub zasługuje na "naszą legendarną dziesiątkę".

botakchce

Allesandra92 pisze...

Twarz przed delikatna i ładna, Nie lubię tylko tej fryzury.
Po egzotycznie i niebanalnie :)

Prze całkiem nieźle, po jak najbardziej na tal !

Interaperances. pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Kaaś pisze...

Ogólnie tto twarz "po" jest świetna, ale strój "po" taki troszkę banalny, jednak mimo wszystko ładny :)
Pozdrawiam,
MissKaty2121 zwana również "Kaaś" :P

Anonimowy pisze...

WOW! po zdecydowanie lepiej! i ubranie i makijaż !

Lolka15 pisze...

twarz PO jest OK ale bardziej mi się podoba PRZED. Tylko w PRZED nos jest za nisko ;]. A w PO Oczy są śliczne ;] Ale [bardzo] nie podobają mi się tak mocno pomalowane policzki ;/ I fryzurki nie lubię ;/ a poza tym jest OK. Strój PRZED mi się nie podobał ale PO jest genialne :)

Anonimowy pisze...

twarz przed : usta zbyt nisko, brak mi tu cieni na policzkach a ten pieprzyk nie wyglada ladnie

twarz po: wow, wyzywajaco ;dd . oczy ladnie pomalowalas, ale nie lubie tak nalozonego pudru, bo wtedy nie widac kosci policzkowych. na usta nie nakladalabym blyszczyka.

stroj przed: ladnie i dalabym tu 8,5 , bo faktycznie brak tu tylko 1 dodatka

stroj po: genialny

k.l pisze...

Nie koniecznie lubię te usta. Makijaż 'po' jest bardzo ładny, barwy przechodzą płynnie. Strój też jest ładny.