czwartek, 6 stycznia 2011

Loitu_k

Twarz przed:

Przyznam szczerze, że jest koszmarnie. Wybrałaś najgorsze z możliwych karnacji, oczu i brwi. Usta też nie są przeze mnie jakoś lubiane. Oliwy do ognia dolewa beznadziejny makijaż i dodatki. Za nos 1/10.

Twarz po:

Zaczęłam od przesunięcia elementów twarzy, nos dałam bardzo nisko ale mi tak pasuje :D Masz bardzo skromną kosmetyczkę, a ponieważ zawierają się w niej kosmetyki jak u połowy Stardollowiczek ciężko było o oryginalny lub ładny makijaż. Puder posłużył mi bardziej do wyszczuplenia twarzy, usta zostały czerwone zaś oczy pomalowałam wyłącznie czarnym cieniem. Żeby nie było pusto głowę zdobi opaska z fioletowym kwiatem.

Strój przed:

Ok! Postanowiłam pozytywnie popatrzeć na Twój strój, bo da się. Gdybyś zamiast tej sukienki dała inną, w zdecydowanie innym kolorze byłoby o niebo lepiej! W tym zestawie moja ukochana kurteczka z Miss Sixty, kopertówka od Channel i całkiem niegłupie kozaki po prostu się marnują. Może jakieś rajstopy? Moja ocena: 3/10














Strój po:

Uprzedzam, że szafa to aż 1,5 "strony" i 3/4 darmówek. Masz tam kilka perełek ale nijak pasują one do siebie. Postawiłam więc na strój, który można ubrać na co dzień. Brakuje mi tutaj jakiejś bransoletki lub lepiej - zegarka ale nie zawsze ma się to co chce.

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Twarz przed paskudna .
Ale po ślicznitenieczeczka !

krzysio100 pisze...

Makijaż "przed" jest tragiczny. "Po" jest lepiej, choć szkoda, że użyłaś tylko jednego cienia. Nie wiem, czemu tak łagodnie potraktowałaś strój "przed". "Po" jest ładnie.


krzysio100

weronika pisze...

Krzysio100:

Po pierwsze, jak napisała Klaudia, dziewczyna miała skromną kosmetyczkę. Po drugie, nie zawsze powieki trzeba malować kilkoma cieniami. :)

Co do metamorfozy, to mnie się bardzo podoba :3

Lo0la777 pisze...

Makijaz 'po' chociaz zostal wykonany ze skromnej kosmetyczki to jest baardzo ladny!. Hmm, stroj 'po' : najbardziej razi mnie w oczy ta kurteczka nalozona na plaszczyk.. ale oczyiscie lepiej niz przed, a pozatym rozumiem, ze ta dziewczyna miala uboga szafe. ;)

Pedrosia pisze...

Bardzo fajny pomysł z połączeniem dwóch kurtek czy płaszczy. Podoba mi się jak fajnie wyszczupla twarz ten puder :> Szkoda, że ja tak ładnie nie umiem go nakładać D:

Sylwia pisze...

Podoba mi się nałożenie pudru. Zazdroszczę tej umiejętności XD Srój bardzo mi sie podoba. Buty świetnie pasują do kurtki, zrobionej z dwóch kurtek :D

Kiedy opublikowana zostanie kolejna metamorfoza? ;)

LealAngel

Ewanilla pisze...

Makijaż po jest ładny, mimo, że tylko z jednego cienia, i, tak jak LealAngel, zazdroszczę również tej umiejętności nakładania pudru. Ja, zanim zrobię coś w stylu tego, to mi wyjdzie i tak nic ciekawego. Strój po jest ciekawy :)

Ewanilla pisze...

W kolejce jestem razem z innym nickiem, wygląda to jak jeden cały nick :o

Anonimowy pisze...

twarz przed: ehh. szkoda tu ,mowic, ta doll wyglada na 40 lat tylko bez zmarszczek -,-

twarz po: o wiele lepiej ,ale mysle ze moznaby zmienic kolor ust

stroj przd: faktycznie, te kozaki i kopertowka sie marnuja ale nie jest tak zle. moznaby wywalic ta kurteczke dzinsowa, dodac pare dodatkow i pare czanrych spodniczek

stroj po: ladny, ale nie jestem do niego tak przekonana.