poniedziałek, 17 stycznia 2011

gockor

twarz przed:

Nie zważając na nos, mogę powiedzieć, że podobają mi się wszystkie elementy twarzy, które wybrałaś. Brwi umiejscowiłaś zdecydowanie za wysoko. Na usta nałożyłaś za dużo błyszczyku, przez co wyglądają bardzo sztucznie. Makijaż oczu średnio mi się podoba, mianowicie ciekawie wyglądają kolory, które połączyłaś, ale sposób w jaki je nałożyłaś mi nie pasuje (tj. niestarannie). Moja ocena: 8/10.


twarz po:

Zaczęłam od przesunięcia brwi oraz oczu. Na powieki nałożyłam fioletowy, czarny oraz biały cień, a całe oko obrysowałam przy zewnętrznym kąciku czarną kredką.Policzki musnęłam dwoma pudrami. Usta pomalowałam stopniowo: najpierw brązową, a potem cielista szminką. Wybrałam jedną z ładniejszych fryzury na stardoll.


strój przed:

Twój strój mi się podoba, mimo iż nie jest zbyt skomplikowany. Buty są trochę przekombinowane, ale nie przeszkadzają mi specjalnie. Jedyne, do czego się przyczepię to torebka oraz naszyjnik. Radziłabym Ci je zmienić. Moja ocena: 8/10.


strój po:
Jestem zadowolona z tego co mi wyszło. Stworzyłam dla Ciebie niebiesko-czarną sukienkę z bufiastym dołem. W zasadzie nie wiem co mogłabym tu więcej opisać.. Hmm, spódnica powstała z futerka, czarnej spódnicy oraz kurtki. Góra stroju to pasek oraz niebieska tunika.

9 komentarzy:

Olka. pisze...

o wiele lepiej po ;D

Pedrosia pisze...

Makijaż ciekawy, prosty
W stroju podoba mi się góra i dol, środek tak sobie
Ale jest lepiej niż było

Gockor pisze...

Dzięki za metamorfozę , wiem , że buty są przekombinowane , ale kozaki , ani proste szpilki nie pasowały do tego stroju ( ujmę to w ten sposób ) . xdd Ale i tak dzięki za radę . Pozdrawiam < 3

Lo0la777 pisze...

Ahh ! Kocham ten strój 'po' !! Jest zabójczy ;x Ogólnie to dollka przed była nawet okey ;))

Trish Hudson pisze...

oo, jaka super sukienka ci wyszlaa.

Ewanilla pisze...

sukienka rządzi! :D:D

Agu$ pisze...

Strój po jest śliczny. :xx

Anonimowy pisze...

Bardzo podobają mi się obie wersje po ;). Chciałabym też się zapisac do kolejnej metamorfozy... Mój nick ze stardoll to AvieCullen. I prosiłabym o napisanie w mojej KG o przyjęciu złoszenia (ewentualnie przekierowania mnie do klubu, gdzie ponowię prośbę) i o pojawieniu się metamorfozy.
Pozdrawiam całą ekipę
AvieCullen

Anonimowy pisze...

twarz przed - fajnie, ale nie dalabybym 8/10, bo makijaz oczu jest szczerze troche dziwny, za duzo bialego, kolory nalozone niedbale, brzydko nalozony puder na poliki i te przeslodzone usta dalabym 6/10
twarz po: swietny, orginalny makijaz, moze sama sobie taki zrobie, nalozylabym moze inny kolor szminki albo troszeczke blyszczyku
stroj przed: nie podoba mi sie ta marynarka i naszyjnik, poprostu - brzydki odcien fioletu
stoj po: sliczna sukienka, ale dodalabym jeszcze jakis dodatek, bo wydaje sie taka gola